دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره سرداران و شهدای سادات طالقان:
محسن رضایی گفت : با وجود اینکه امریکا کشوری بزرگ و قدرتمند است ولی در ایجاد فشار بر ملت ایران ناموفق بوده است و بر سر چهارراه تردید قرار گرفته است .
کد خبر: ۸۵۴۸۴۲۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محسن رضایی در مراسم یادواره سرداران و شهدای سادات روستای اورازان طالقان که ظهر امروز با حضور سردار مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، معاون سیاسی امنیتی استانداری و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد اظهار داشت : شهدا زنده اند و آثار حضورشان در جامعه نمایان است و این شهدا هستند که پرچم این شهرستان را برافراشته اند و موجب زیبایی بخشی به این منطقه شده اند.
وی به حضور گسترده مردم در تشییع شهدای غواص اشاره کرد و گفت : این حضور و تشییع شهدای بزرگوار تاثیر در روند مذاکرات داشت که موجب شد وزیر امور خارجه امریکا اعلام کند موضوع PMD و باززرسی از تاسیسات نظامی ایران برای ما حل شده است و این قضیه برای ما مهم نیست.
رضایی افزود : ارتباط معرفتی با شهدا موجب بر طرف شدن اختلافات و مشکلات جامعه می شود و کم کاری های بسیاری در ارتباط با جمع آوری وصیت نامه های شهدا و پیروی از آن ها صورت گرفته و تلاش بیش از پیش مبلغان و پژوهشگران را می طلبد.
وی تصریح کرد : با وجود اینکه امریکا کشوری بزرگ و قدرتمند است ولی در ایجاد فشار بر ملت ایران ناموفق بوده است و بر سر چهارراه تردید قرار گرفته است .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به زحمات تیم مذاکره کننده هسته از 12 سال قبل تاکنون تصریح کرد : ادامه وضع موجود برای امریکا قابل قبول نبود و فشار متحدان اریکا باعث شد که این وضعیت تغییر نماید.
وی گفت : امریکا در میز مذاکرات در مقابل جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کرده است ولی علت آن نامشخص است که دوستانه می باشد و یا فریبکارانه و متن توافقنامه نیز نشان از عقب نشینی فریبکارانه دارد که نشانه ای برای ضربه زدن از سوی دیگر به ایران است و تجزیه و تحلیل روشنفکران ، سیاستمداران و نمایندگان مجلس لازم و ضروری است.
رضایی خاطر نشان کرد : اگر آژانس انرژی هسته ای گزارشی از فعالیت ایران دهد تحریم ها برگشت پذیر هستند که بند "ماشه" درمتن توافقنامه را بیان می کند.
وی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران را پذیرفتنی ندانست و گفت : اگر این اقدام توسط اسرائیل انجام شود ، آن را از چشم امریکا می بینیم چرا که هر اقدامی که توسط رژیم اسرائل صورت می گیرد، امریکا نیز در آن شریک است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت : خون شهدا و زحمات جانبازان مظلوم دفاع مقدس موجب اعتلای ایران اسلامی شد چراکه تمامی این عوامل دست به دست هم دادند تا در مجامع بین المللی ایران حائز جایگاه و اهمیت شود و خانواده های شهدا نیز از هیج کس طلبکار نیستند و نیازی به پول، ماشین و امکانات ندارند.
وی گفت : همه ما باید به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری توجه کرده و پشت سر ایشان وحدت را حفظ کنیم.
رضایی در پایان افزود: امریکا در تلاش بود با بن بستی که در مذاکرات هسته ای درست کرد عده ای در داخل کشور به جان هم بیفتند و کشور را دچار چالش کند که این موضوع با نقش موثر رهبری در نطفه خفه شد.
ارسال نظرات