امام جمعه اردبيل گفت: عده ای که قدرت رسیدن به کرسی های مجلس را ندارند با استخدام عواطف خود را به دروغ، دلسوز مردم نشان می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۴۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبيل اتحاد و انسجام در داخل استان را بسیار مهم دانست و گفت: در شبکه های هوایی و اجتماعی سرمایه گذاری عظیمی شده تا استان دستخوش تشتت و اختلاف شده و بین مرکز و شهرستان ها تنافر و تدابر ایجاد شود.

وی انتخابات مجلس را عامل دوم برای ایجاد اختلاف میان شهرستانهای استان اردبيل برشمرد و تصريح كرد:«در آینده نزدیک این امر تشدید خواهد شد؛ عده ای که قدرت رسیدن به کرسی های مجلس را ندارند دست به خیانت زده و با استخدام عواطف اهالی، خود را به دروغ، دلسوز مردم و پیگیر حقوق مناطق استان نشان می دهند.
 
رئیس شورای فرهنگی استان اردبيل افزود: تحریک قومیت ها، قبائل و همچنین اعلان خطر موهوم و غیرواقعی برای مناطق خاص استان از جمله  ترفندها براي ايجاد اختلاف در استان اردبيل است.
 
وی با بيان اينكه اخیرا جو منفی در جنوب استان درست شده مبنی بر اینکه سهم استان اردبيل از قزل اوزن به مرکز استان انتقال داده خواهد شد، تصريح كرد: من به صراحت اعلام می کنم که سهم 50 میلیون متر مکعب استان از قزل اوزن به هر مقصدی که دولت آن را تعیین کرده تا آخرین قطره باید در خلخال مصرف شود و قطره ای از آب مزبور برای کشاورزی دشت اردبیل انتقال نخواهد یافت.
 
نماینده ولي فقيه در استان اردبيل افزود:در مقابل از اهالی منطقه خلخال مصرا می خواهم به کسانی که بخاطر صندلی مجلس قصد تحریک اهالی را دارند و به شما گزارش دروغ می گویند رأی ندهید که آنها قطعا خائن به رأی شما خواهند بود.

امام جمعه اردبيل از مسئولین امور آب و مدیریت ارشد استان خواست که با دقت، شفافیت و عدالت در خصوص معضل های مشابه با مردم سخن بگویند و نگذارند در اذهان مردم گره های خطرناک شکل بگیرد.

وي همچنين به‌خاطر کشف 150 کیلو مواد مخدر از دادستانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای امنیتی تجلیل و از اهالی استان خواست با قصد تقرب در خصوص مواد افیونی با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

عاملي در بخش دیگری از خطبه‌هاي  اين هفته نماز جمعه اردبيل ظهار داشت: در خصوص کمک به مدافعین حرم از هیچ کس و هیچ مجموعه ای بطور الزامی وجهی اخذ نمی شود، حتی قرار نیست کسی در این باب مأخوذ به حیاء شود و اگر کسی بر فرض محال خبری از الزام دارد حتما به مدیریت ارشد استان اطلاع دهد.
 
خطیب جمعه اردبیل اینگونه شایعه ها را کار دشمنان اهل بیت دانست.
ارسال نظرات