رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور

تعاون روی ریل دستیابی به اهداف متعالی است

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی های تولیدی کشور با اشاره به اینکه تعاون امروز متفاوت از تعاون دیروز و گذشته است،‌گفت: در این دولت تغییر و تحولات پیرامون نظام مدیریتی و اجرایی بخش مثبت بوده و بخش تعاون روی ریل تعالی است.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۶۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،علیرضا مرادی با انتقاد از وضعیت موجود بخش تعاون گفت: متأسفانه علی رغم برخورداری از مزیت‌ها وظرفیت های حقوقی و قانونی در حمایت از بخش شامل قوانین تشویقی و اجرایی هنوز در بخش تعاون با رکود مواجه هستیم.

وی با اشاره به تحولات اخیر در خبش تعاون حسب درایت و حمایت های علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و حمید کلانتری، معاون تعاون،وزیر کار بیان کرد:خوشبختانه بانک توسعه تعاون در جایگاه تنها بانک تخصصی و حامی تعاون و نیز صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون پس از سال‌ها در سال جاری مطابق شأن و جایگاه خود خدمات مناسبی را در حمایت از تعاونگران تخصیص و پرداخت کرده‌اند که امیدواریم این روال به قوت خود باقی باشد.

 رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدی گفت:با عنایت به تاثیر و تحولات صورت گرفته ودر دست انجام در نهادهای مدیریتی بخش تعاون اعم از بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به خصوص معاونت تعاون، آینده روشنی را پیش روی بخش تعاون و تعاونگران متصور هستیم.

 وی با اشاره به نشست اخیر اتحادیه های تعاونی‌های کشور و تعاونگران برتر با معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت و دیگر ارکان اجرایی دولت امید و تدبیر تأکید کرد: امروز نقش تعاونگران در تحولات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر تمام ارکان اجرایی دولت و نظام شناخته شده و حائز توجه است تا جایی که در دولت تدبیر و امید به اذعان نمایندگان دولت، تعاونگران قوی تری بازوی اجرایی دولت در مدیریت شبکه ای و کلان امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند باشند.

 مرادی با اشاره به مشارکت غیرقابل کتمان تعاونگران در مراودات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور گفت:در صورت مهیا شدن تفکیک سهم بخش تعاون از دیگر بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و اجرایی شدن تام و تمام قوانین حمایتی و تشویقی پیرامون بخش تعاون قطع و به یقین این بخش یا قطب ارکان اجرایی کشور بدل و تعاونگران در رأس امور مدیریتی و اجرایی کشور قرار می گیرند.

 وی تأکید کرد:پویایی، چابکی، نشاط و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های عملیاتی و سیاستی و مدیریتی در گرو جذب مشارکت عموم مردم در فعالیت های مربوط است و این مهم حسب فرمایشات مقام معظم رهبری تنها از طریق تعاون ممکن خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدی به نشست اخیر هیأت دولت و دیگر ارکان و شوراهای مدیریتی و اجرایی دور یک میز را نیز تعاون و شور پیرامون مسائل مملکتی تشخیص و عموم مردم جهان رادر سطح مختلف تعاونگر نامید و افزود: نقطه نظر مقام معظم رهبری از آن جهت حائز تأمل و تعهد است که ایشان حتی جاری شدن عدالت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی را در گرو تعالی بخش تعاون تشخیص داده‌اند که این خود نقطه قوت تعاون در ایران است.

 مرادی گفت: روح امید در تعاون جاری و مستتر است و به زودی حسب تغییر و تحولات در بدنه اجرایی و مدیریتی بخش، زمینه های لازم برای حرکت روی ریل توسعه و تعالی فراهم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار