خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات نهبندان با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در نهبندان نگران کننده است، گفت: بسیج با پتانسیل بالقوه در مدیریت و نیروی انسانی راه چاره ای برای مقابله بر مشکلات کشور از جمله موضوع طلاق باز می کند.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۱۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

بلوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه آمار نگران کننده ای از میزان سطح شیوع طلاق در شهرستان نهبندان می شنویم اظهارداشت: پرداختن به این موضوع همت مسئولان را می طلبد که با این پدیده به نحو احسن باید برخورد کرد .

وی متذکر شد: افزایش آمار طلاق در شهرستان نهبندان نسبت به سه ماهه اول مشابه خود در سال قبل نگران کننده است.
مسئول بسیج مساجد و محلات نهبندان گفت: مهمترین راه های برخورد با پدیده طلاق استفاده از افراد معتمد، ریش سفید و بزرگان طوایف در بین اقوام و خانواده ها است که با میانجی گری و صحبت با زوجین جوان می توانند از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

وی افزود: بسیج پتانسیل بالقوه ای در مدیریت نیروی انسانی و شناسایی راه مقابله با مشکلات کشور ازجمله موضوع طلاق دارد.

بلوریان تصریح کرد : چون ما نحوه استفاده از نیروهای بسیجی را یاد نگرفته ایم در حل این موضوعات مشابه با مشکلات اساسی مواجه هستیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات نهبندان یکی از علل وقوع و شیوع این معضل را استفاده از ماهواره در بین زوجین برشمرد و تصریح کرد : تنها راه برخورد با این معضل تقویت بنیه اعتقادی آحاد جوانان و روشنگری در مورد برنامه های مخرب ماهواره است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها