فرمانده سپاه قدس گیلان:

عیادت از خانواده شهدا یک رزق الهی است

فرمانده سپاه قدس گیلان عیادت از خانواده شهید را یک رزق الهی دانست و گفت: خدا را شاکریم که توفیق زیارت پدران، مادران و خانواده شهیدان نصیب ما می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور به همراه جمعی از مسئولین معاونت‌های سپاه قدس و فرماندهی سپاه ناحیه فومن با حضور در منزل شهیدان پیش‌بین؛ از مادر و خانواده این شهیدان گرانقدر دیدار نمودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عیادت از خانواده شهید را یک رزق الهی دانست و گفت: خدا را شاکریم که توفیق زیارت پدران، مادران و خانواده شهیدان نصیب ما می‌شود.

وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: سعی کنید از این رزق الهی بی‌بهره نمانید.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: شهدای ما شهدای آخرالزمانی هستند و حتما رجعت کرده و به امام زمان خویش لبیک می‌گویند.

در ادامه برادر شهید پیش‌بین سجایای اخلاقی شهیدان اسماعیل و مرتضی را بیان نمود و با انتقاد از ادارات شهرستان گفت: سپاه ناحیه فومن  و بنیاد شهید شهرستان هستند که یادی از خانواده شهید می‌کنند؛ اگر این 2 نهاد پیش‌قدم نباشند کسی یادی از خانواده شهدا نمی‌کنند!.

برادر شهید پیش‌بین اذعان کرد: توجه و عیادت از خانواده شهدا  باید بیش از پیش مدنظر مسئولین قرار گیرد زیرا ما هر چه داریم از شهداست.

برادر شهید اسماعیل پیش‌بین در این دیدار گفت: شهيد ميرعيسی‌ محب‌ احمدی‌ از دوستان‌ صميمی‌ او بود، اين‌ دو مدت‌ها با هم‌ در ميادين‌ نبرد با هم بودند و بزرگ‌ترين‌ آرزوی‌شان‌ اين‌ بود كه‌ با هم‌ به‌ شهادت‌ برسند و اينطور هم‌ شد.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید مرتضی پیش بین گفت: «وی‌ در دوران‌ راهنمايی‌ می‌خواست‌، تحصيل‌ را رها كند و به‌ جبهه‌ برود، ولی‌ بعلت‌ سن‌ و سال‌ كم‌ او، خانواده‌ مانع‌ از اين‌ كار می‌شوند. يك‌ شب‌ برادر شهيدش‌ اسماعيل‌ را درخواب‌ می‌بيند كه‌ به‌ او میگويد: من‌ كه‌ وظيفه‌ام‌ را انجام‌ دادم‌ تو چرا در خوابی، بيدار شو، دشمن ‌دارد میآيد».

گفتنی است؛ شهید اسماعیل پیش‌بین در بيست‌ وچهارم‌ ارديبهشت‌ 62 در منطقه‌ عملياتی‌ فكه‌، به‌ همراه‌ دوست‌ ديرينه‌اش‌، شهيد ميرعيسی‌ محب‌احمدی‌ به‌ شهادت‌ رسيد و آسمانی‌ شد. شهيد پيش‌‌بين‌، شخصی‌ متدين‌، صميمی‌، صديق‌ و از نظر اخلاقی‌ بی‌نظير و بسيار عالی‌ بود. به‌ نماز توجه‌ خاصی‌ داشت‌ و به‌مناجات‌ و نيايش‌ علاقه‌مند بود. به‌ شهادت‌ عشق‌ می‌ورزيد و در روزهای‌ آخر زندگی‌، مشتاقانه‌ منتظر شهادت‌ بود.

شهید مرتضی پیش‌بین دوم‌ آذر 66 در منطقه‌ی‌ ماووت‌ عراق‌ بر اثر اصابت‌ تركش‌ خمپاره‌ به‌ سر، به‌ مقام‌ والای‌ شهادت ‌دست‌ يافت‌ و به‌ گلگون‌ كفنان‌ تاريخ‌ پيوست‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار