خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به طور طبیعی بعد از پایان مذاکرات انتقاداتی شنیده می شود که این نقدها باید سازنده باشد و رعایت متانت در آن لحاظ شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه هفته جاری افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که اعتراض و نقد کردن به ویژه پس از مذاکرات هسته ای نباید ایجاد دو دستگی کند.

آیت الله علما ادامه داد: مقام معظم رهبری در جای دیگر فرمودند مذاکرات چه به نتیجه برسد یا نرسد خللی در اصول انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: در هر شرایطی در گام نخست باید نگاه به سمت خودمان باشد و با رعایت اقتصاد مقاومتی بتوانیم با دنیا هم ارتباط برقرار کنیم.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، هوشیاری در تمام ارتباطات جهانی اولویت دارد و بنا به فرموده امام راحل می توانیم به جز اسراییل با دنیا رفت و آمد کنیم.

آیت الله علما اظهار کرد: انسان از نگاه دانشمندان حیوانی ناطق است و از دیدگاه قرآن کریم موجودی خدایی، الهی و ابدی است.

وی افزود: عقل و فطرت انسان از مخزن الهی گرفته شده و به همین دلیل از بین رفتنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: نهم مرداد سالروز اهدای خون است و اهدای خون می تواند زندگی یک انسان را نجات دهد.

آیت الله علما یادآور شد، دهم مرداد روز جهانی شیر مادر است و براساس روایات مذهبی و نتایج علمی هیچ ماده ای بهتر از شیر مادر برای کودک نیست.

وی از 10 مرداد ماه به عنوان سالروز شهادت شیخ فصل الله نوری یاد کرد و گفت:

این عالم گرانقدر به دلیل بی بصیرتی زمان خود به شهادت رسید.

وی از دهم مرداد به عنوان سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و از 12 مرداد به عنوان روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: از زمان انقلاب تاکنون آیین های ملی و مذهبی بسیاری در سراسر کشور به وسیله این شورا برگزار شده است.

آیت الله علما همچنین هفدهم شوال روز پهلوانی و ورزش زورخانه ای و 15 مرداد ماه سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی داشت.
ارسال نظرات