خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کمتر از هزار نفر برای تدریس در دوره ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب می‌شوند، گفت: تمرکز جدی در جذب نیرو برای تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۸۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد دیمه‌ور با بیان اینکه به‌زودی جزئیات استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش منتشر می‌شود، اظهار داشت: تمرکز جدی در این استخدام برای تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است و کمتر از هزار نفر برای دوره ابتدایی جذب می‌شوند.

وی تصریح کرد: رشته‌های گروه علوم ابتدایی و روانشناسی با گرایش‌های مختلف مورد نیاز دوره ابتدایی است و بر اساس نیاز منطقه‌‌های آموزش و پرورش، افراد استخدام می‌شوند.

اواخر سال گذشته، آموزش و پرورش از اخذ مجوز برای جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه خبر داده بود اما از فراخوان و جزئیات این آزمون اطلاعاتی اعلام نشد و تنها وزیر آموزش و پرورش بر برگزاری آزمون استخدامی در تابستان تأکید داشت.

چند روز پیش تعدادی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری زمان ثبت‌نام(۱۱ تا ۱۷ مرداد) و آزمون استخدامی آموزش و پرورش(۲۷ شهریور) بر اساس جلسه‌ای با وزیر این وزارتخانه خبر دادند اما هنوز جزئیات آزمون از سوی مسئولان آموزش و پرورش اعلام نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها