خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: ایران اسلامی تنها کشور مقابله کننده با تروریست در دنیا است.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۹۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزلری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: ایران اسلامی با تفکر الهی و دینی امروز تنها کشوری در دنیاست که با تروریسم مقابله می کند و مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به مطالب کتاب 'سفری به تهران' توسط نویسنده آمریکایی افزود: دراین کتاب آمده است که عامل تمام خصومت های آمریکایی ها با ایران اسلامی لابی های صهیونیست هستند که ار نشر تفکرات الهی کشورمان و نفود آن در بین ملت ها می ترسند.

وی اظهارداشت: همچنین به گفته جورج بوش که ایران را عامل شرارت معرفی کرده بود امروز ایران اسلامی حامی تمام آزادیخواهان و مظلومان دنیا و تنها کشوری است که احکام و دستورات دین نجات بخش اسلام را اجرا می کند.

وی بیان کرد: ترس آمریکا از این است که تفکرات ایران اسلامی دنیا را درنوردد و کشورهای دنیا با این نظام دینی ما آشنا شوند.

خطیبب جعمه قصرشیرین ادامه داد: آمریکا حکومت اسلامی کشورمان را غیرعقلانی می داند در حالی که فرق کشور ما با آمریکا این است که به رهبری نایب امام زمان حاکمیت ما بدنبال صلح جهانی است در حالی که آمریکا ها با رفتارهای شیطانی به دنبال کشتار انسان های بیگناه در جهان هستند.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر و کرامت انسانی گفت: اصل قانون حقوق بشر به معانی واقعی و کرامت انسانی در نظام اسلامی و الهی ما قرار دارد که حکومتش الهی و زیر لوای مقام معظم رهبری است.

وی گفت: حکومت الهی و اسلامی ما استمرار رسالت انبیا الهی و تمام هدفش عزت و کرامت انسان براساس قوانین الهی است.
ارسال نظرات