خبرهای داغ:
حجت الاسلام طائب گفت: همه هدف ما این باشد که حزب الله، حماس و انصارالله پیروز بشوند؛ این "پیچ آخر تاریخ" است، پیچ تاریخی یعنی رسیدن به مرحله ای که کنار خانه خدا آماده یاری رساندن به امام زمان (عج) باشیم و تنها راه وصول هم فقط یک راه است، آن هم "اقتصاد مقاومتی" است.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۱۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، همایش "چالش های ایران در عبور موفق از پیچ تاریخی"  با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در محل مصلای نمازجمعه شهرستان فسا برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در این مراسم با اشاره به حضور ده سال پیش خود در فسا و اشاره به سخنان رئیس جمهور وقت آمریکا جرج بوش که گفته بود: " ایران محور شرارات است"، گفت: من به خودم افتخار می کنم که طبق سخنان آقای بوش من یکی از آن اشرار هستم، آن موقع بوش گفت: "دنیا دو راه بیشتر ندارد، یا با ماست یا بر علیه ماست؛ اگر با ماست، می ماند اگر علیه ماست، از بین می رود"، الان که دیگر خبری از بوش نیست من به بوش پیام می دهم بیا مسلمان شو چون تو به وعده شیطان عمل کردی ولی خدا گفته است: "در این عالم آن هایی پایدارند که با من باشند، دیدی  آن هایی که با خدا بودند، ماندند".

حجت الاسلام والمسلمین طائب با طرح این سوالات که چرا استکبار جهانی 36 سال است با ما مشکل دارد؟ و آیا مشکلشان اقتصادی است؟، گفت: این ها از قدیم منافع این کشور را می بردند و می خوردند، این ها چشم به منافع اقتصادی ما دارند، ولی هدف اصلی‌شان این نیست، اگر مشکلشان اقتصادی بود تحریم را انتخاب نمی کردند.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب پیروز شد صد در صد وابسته به اروپا بودیم. ارتش ما تمام ادواتش آمریکایی بود، چنان عمل کرده بودند که در ایران یک دانه پیچ هم نباشد، اگر آمریکایی ها ما را تحریم نکرده بودند در خیابان ها ماشین ها اکثرا آمریکایی بود، الان ماشین های خودمان را خودمان تولید می کنیم، بدون ماشین هم نماندیم. آن که ضرر کرد آمریکا بود. ما یک هدف داریم که آن هدف آمریکایی ها را وادار کرده تمامی راه ها را برای از بین بردن آن هدف امتحان کنند.

وی با اشاره به این نکته که امام (ره) در سال 58 فرمود: " انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) است " و " ما انقلابمان را به تمام جهان صادر خواهیم کرد "، گفت: دشمن این را فهمید، پرسید: " شما می خواهید پرچم را به دست صاحب اصلی برسانید، صاحب اصلی می خواهد چکار کند؟ " می خواهد بر جهان حکومت کند، به نظر شما بقیه الله الاعظم (عج) می گذارد آمریکا و فرانسه و آلمان حکومت کنند؟ همه را جمع می کند، هدف انقلاب این است و این ها بخاطر همین می ترسند.

فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: صهیونیست ها می گویند دنیا باید دست ما باشد، دنیا مثل ساعتی باشد که چند چرخ دنده اصلی و فرعی داشته باشد و یک  چرخ دنده اصلی که در منطقه حکومت کند .

وی ادامه داد: تحریمی که بر علیه ما انجام دادند اقتصاد جهانی را به هم ریخت، نفت‌مان را نخریدند رفتند از جای دیگر خریدند، حمله کردند به عراق تا نفت را ببرند ولی نتوانستند ببرند. آخر هم اعتراف کردند در عراق چند میلیارد دلار خرج کردند و هیچ چیزی هم به دست نیاوردند، آمدند در افغانستان  آنجا هم چیزی به دست نیاوردند، دیدند حریف ایران نمی شوند خواستند حزب الله را که بال ایران است قطع کنند، حریف حزب الله هم نشدند، داعش را پرورش دادند ولی برای خودشان یک بیچاره‌گی عجیبی ایجاد کردند.

طائب ادامه داد : امام (ره) هیچ‌وقت نگفت آمریکا باید از صحنه روزگار محو شود فقط گفت اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، انصارالله هم الان اول می گوید مرگ بر اسرائیل بعد مرگ بر آمریکا، همه هدف ما این باشد که حزب الله، حماس و انصارالله پیروز بشوند؛ این "پیچ آخر تاریخ" است، پیچ تاریخی یعنی رسیدن به مرحله ای  که کنار خانه خدا آماده یاری رساندن به امام زمان (عج) باشیم و تنها راه وصول هم فقط یک راه است، آن هم "اقتصاد مقاومتی" است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها