خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

اجرای طرح پاکسازی محیط زیست در قالب اردوهای جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: پاکسازی محیط زیست از زباله در اردوهای جهادی یک روز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۴۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

محمد رضا محمد خانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه اردوهای جهادی گفت: طی دو روز بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) از شهرهای محمود آباد نمونه، اقبالیه، ناصرآباد و نظام آباد در قالب اردوهای جهادی یک روزه بسیج سازندگی، اقدام به پاکسازی محیط زیست و جمع آوری زباله ها کردند.

وی خاطر نشان کرد: این اردوهای یک روزه در اطراف اداره پسماند استان قزوین روستای محمد آباد واقع در جاده بوئین زهرا می باشدکه این اردوها به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حال برگزاری است و همچنان ادامه دارد تا محیطی پاک و سالم داشته باشیم.

محمد خانی یادآور شد: با اجرای این طرح کمکی عظیمی در داشتن هوای سالم و محیطی سرشار از پاکیزکی خواهیم داشت که مردم نیز با تفکیک کردن زباله خود و همچنین با رعایت کردن در این موضوع کمک بزرگی به محیط زیست و هوای پاک خواهند کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه به به نقش و اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و اظهار کرد:  اردوهای جهادی بسیج سازندگی طرح ملی است که از نیرو و نشاط جوانان به منظور اجرایی نمودن اولویت غنی سازی اوقات فراغت در عرصه های سازندگی و محرومیت در سطح کشور اجرا می شود.

وی افزود: اردوهای جهادی بسیج سازندگی حس خود باوری و وظیفه شناسی را درجوانان  تقویت می کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزش و فرهنگی آنان شده ، باعث غنی سازی اوقات فراغت و اشتغال زایی شده و زمینه را برای ورود انسان های پر شور ونشاط در عرصه های مختلف سازندگی به ویژه در مناطق محروم فراهم  می سازد.

محمدخانی تأکید کرد: کار تربیتی خود نوعی جهاد است که در عرصه ای غیر فیزیکی نمود پیدا می کند با این حال با ورود حلقه های صالحین و اردوهای جهادی می توانند با روحیه کار و جهاد در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار