مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر از اعزام 70 دانشجو از دانشگاه های کاشمر به اردوهای جهادی از 10 شهریور به مدت 12 روز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۶۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

علی اصغر روزبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، عرصه‌های فعالیت این گروه‌های جهادی را فرهنگی، عمرانی، بصیرتی و آموزشی دانست و افزود: طی ارتباطی که با جهاد کشاورزی گرفتیم سعی داریم از متخصصین این سازمان در بخش کشاورزی و بهینه سازی تولید محصولات در روستاها بهره ببریم.

 مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر با بیان اینکه در این اردو ۳۰ برادر و ۴۰ خواهر بسیجی حضور دارند، گفت: این دانشجویان از ۱۰ شهریور ماه به مدت ۱۲ روز در سه روستای رقصون، دهمیان و توندر به فعالیت جهادی می‌پردازند.

 روزبه با مهم دانستن توجه به اقتصاد مقاومتی در روستاها بیان داشت: سعی داریم تا پرورش بلدرچین، بوقلمون و شتر مرغ را در روستاهای کاشمر انجام دهیم تا با انجام این امر به اقتصاد روستایی کمک شود.

 مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر همچنین با انتقاد از مسئولین دانشگاه‌های کاشمر در عدم حمایت از اردوهای جهادی گفت: مسئولین دانشگاه اردوهای جهادی را تنها وظیفه بسیج دانشجویی می‌دانند و در این زمینه حمایت لازم را ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم تخصصی شدن برخی از اردوهای جهادی ما شاهد حضور اساتید در این اردوها و در جمع دانشجویان نیستیم.

روزبه در پایان با تاکید بر اردوهای جهادی و نقش موثر این اردوها در سازندگی کشور و همچنین تربیت مدیران آینده گفت: در این زمینه فرمانداری کاشمر حمایت‌هایی از اردوهای جهادی انجام داده و ما نیازمند حمایت تمامی سازمان‌ها و دانشگاه‌ها از این اردوها برای رفع محرومیت روستاها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها