فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید براینکه دنیای سیاسی امروز غیر قابل اعتماد است گفت: رهبری قدرتمند، ایران اسلامی را در مقابل مبارزه دیپلماسی پیروزکرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سردار حسین معروفی در یادواره شهدای طایفه صوفی که صبح امروز در شهرستان زابل برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه ما به شهدا مدیون هستیم؛ اما شهدا به کسی مدیون نیستند چرا که یک جان داشتند و آن را هم در طبق اخلاص تقدیم خدا،  وطن و انقلاب کردند.

وی افزود: شهدا برای حفظ کرامت انسانی  و حراست از ملت عظیم الشان ایران و همچنین تمامیت ارضی کشور ایثار کردند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه شهیدان با خدا معامله کردند گفت: شهدای ما سر کلاس درس عباس بن علی ادب و وفا و معرفت را آموختند تا به سید الشهدا رسیدند و حسینی شدند.

وی تصریح کرد: شهدا پرورش یافته مکتب وحی بودند؛ آنان با تاسی از سید الشهدا راه هزار ساله را در یک مدت کوتاه طی کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهیدان همچون سرور و سالارشان ابا عبدالله الحسین عمل کردند تا انسانهای مومن به دنبال نورافکن های کم سو حرکت نکنند .

سردار معروفی  خاطر نشان کرد: سه مولفه ی؛  اتحاد و اعتقاد به مبانی دین، وحدت و وفاق ملی و مدیریت صحیح اسلامی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: امروز مولفه ی اصلی که نظام را به اوج اقتدار رساند و ایران اسلامی را در مقابل شش کشوری که مبارزه دیپلماسی و سیاسی پیشه کرده است پیروز کرد ولایت و رهبری قدرتمند این کشور است.

سردار معروفی تاکید کرد: دنیای سیاسی امروز غیر قابل اعتماد است و مدیریت کردن در این دنیای غیر قابل پیش بینی بسیار سخت است؛ اما رهبر فرزانه ما با همان ساز و کارو امام راحل(ره) و روحیه ای قوی در مقابل استکبار ایستادند
ارسال نظرات