مير جليلي گفت: با حرکت جهادی سردار نقدی بیش از 3000 سالن فرهنگی ورزشی در کشور ساخته شده که تاکنون 2500 سالن آن به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۶۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، مراسم افتتاحيه المپياد ورزش هاي رزمي بسيج استان يزد با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری پنج شنبه گذشته برگزار شد.

مهدي میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج کشور، رضایی معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری ، شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،سرهنگ قرقچیان جانشین فرماندهی سپاه الغدیر، سرهنگ استادی معاون اجرایی سپاه الغدیر،  حجت السلام و المسلمین گندمی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه الغدیر، آیت الله حسینی کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات استان و روساي هیئت های ورزشی استان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله مهمانان ويژه مراسم افتتاحيه بودند.

در اين مراسم  نیکونژاد مسئول تربیت بدنی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری المپیاد ورزشی رزمی بسیج استان و تشکر از حضور بسیجیان گفت: هدف از برگزاری مسابقات انتخاب برترین های این شش رشته برای اعزام به المپياد کشوری بسیج است.

در ادامه میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج کشور ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج استان یزد با اشاره به  اهداف سازمان ورزش بسیج کشور گفت: رشد و توسعه ورزش همگانی و همچنین کشف و شناسایی قهرمانان و نخبگان ورزشی برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی با فرهنگ و تفکر بسیجی مستلزم داشتن زیر ساخت ها، مدیران و مربیان وتجهیزات فنی است.

وي افزود: با حرکت جهادی سردار نقدی بیش از 3000 سالن فرهنگی ورزشی در کشور ساخته شده که تاکنون 2500 سالن آن به بهره برداری رسیده است که استان یزد با حمایت فرماندهی محترم سپاه الغدیر از این فرصت استفاده نموده و در تمامی حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج این سالن های ورزشی را ایجاد نموده است .

جانشین سازمان ورزش بسيج کشور در ادامه خط شکنی بسیج با اشاره به راه اندازی بیش از 110 پایگاه استعدادابی در کل کشور تصريح كرد: استان یزد با داشتن 6 پایگاه استعدادیابی حمایتی و خودگردان می تواند مسیر را برای حضور ورزشکاران در تیم های باشگاهی و ملی را فراهم نماید .

مير جليلي در پايان با اشاره به شعار المپياد يعني  آمادگی جسمانی ، ولایت مداری و شهادت طلبی ‌خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري مي فرمايند که اگر از من بپرسید از جوانان چه می خواهید در یک جمله کوتاه خواهم گفت: تحصیل ، تهذیب ، ورزش . با توجه به اين رهنمود شما ورزشکاران و مربیان مسئولیت بسیار سنگینی را به عهده دارید چرا که با پیروی از ائمه اطهار و شهداء می بایست به عنوان بصیران انقلاب و الگوی جامعه، یاور مظلومان و دشمن ظالمان باشید  که این همان ادای دین به تکلیف خود نسبت به انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلاب می باشد .

در ادامه مراسم از خانواده های معظم شهدای رزمی کار استان و همچنین از تعدادی از قهرمانان برتر بسیجی و مسئولین هیئت های ورزشی که در امر برگزاری این المپیاد با تربیت بدنی سپاه الغدیر همکاری داشته اند تقدیر و تشکر به عمل آمد .

همچنين مشعل المپیاد توسط آقای سعید برزگری ورزشکار بسیجی عضو پایگاه استعدادیابی تکواندو استان یزد و دارنده رتبه 26 کنکور سراسری کشور در رشته انسانی روشن شد .

ارسال نظرات