دومین کارگاه مبانی بازیگری برگزار شد

مدیر انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: دومین کارگاه مبانی بازیگری در حوزه مقاومت شهید باهنر شهرستان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۷۸۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دانش، مدیر انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در جلسه شورای مرکزی انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این کارگاه به منظور تشویق اعضای بسیج برای پرداختن به کارهای هنری و خلق آثار فاخر و ارزشی و در راستای تعامل با رده های مقاومت بسیج برگزار شد که تلاش شده با بهره گیری از شیوه های مختلف بازی در جریان تمرین ها، هنرجویان را با شخصیت پردازی و درک موقعیت های فرضی آشنا سازد. همچنین موضوع حضور در لحظه و دیگر مبا حث مربوط به بازیگری از تمرین تا اجرا در این کارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود این دومین کارگاه درسال 94است که با مربی گری جاوید رخشانی و محمد رضا خدایی توسط انجمن نمایش بسیج هنرمندان با همکاری حوزه مقاومت شهید باهنر شهرستان اردبیل برگزار شد.

دانش در ادامه اظهار کرد: استعدادهای فراوان هنری درسازمان بسیج هنرمندان استان وجود دارد که هم می تواند برای نهادها وسازمانها برنامه اجرا کند و هم در زمینه آموزش رشته های مختلف هنری با سازمانهای فرهنگی هنری و رده های مقاومت بسیج همکاری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار