مسئول بسیج هنرمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز شعر انقلاب اسلامی را می‌توانیم یکی از مهم ترین ابزارهای دیپلماسی موجود در کشور برای انتقال مفاهیم برخاسته از انقلاب اسلامی بدانیم .
کد خبر: ۸۵۴۸۸۰۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزاشخبرنگار خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاتسدار حبیب حاتمی در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان از برپایی محافل شعری ارزشی و متعهد به صورت ماهانه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تقویت جریان شعری ارزشی و انقلابی در میان بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی، معرفی محافل شعری بسیج به عنوان کانون اصلی شعر و ترانه سرایی انقلاب  و جریان سازی ادبی  و  فعال سازی گروههای شعری کانونهای بسیج هنرمندان در طول سال این محافل برگزار می شود.

وی برپایی اینگونه محافل را راهبردی برای  مقابله باجنگ نرم دانست و بنا به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص این ثروت ملی افزود: اولاً باید این ثروت را ایجاد کرد، ثانیاً باید این را روز به روز افزایش داد که دچار خسران و کم آمدن و کاهش نشود. ثالثاً باید از آن برای نیازهای کشور استفاده بهتر و برتر کرد .

وی اذعان داشت: امروز شعر انقلاب اسلامی را می‌توانیم یکی از مهم ترین ابزارهای دیپلماسی موجود در کشور برای انتقال مفاهیم برخاسته از انقلاب اسلامی بدانیم که از قضا برای ارتباط با مخاطبش و رساندن پیام مردم ایران نه نیاز به صحبت در حاشیه دارد و نه نیاز به پیاده روی!

حاتمی تصریح کرد: شعر انقلاب امروز به رسانه ای مبدل شده که می تواند صریح ترین اظهار نظرهای سیاسی و دیپلماتیک انقلاب را در قالب بیانی سر راست و انسانی و در پوشش کلمات به مردم سراسر جهان منتقل کند و بازوی مطمئنی برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات