مسئول اردویی و راهیان نور سروآباد :

بازدید بیش از 12 هزار زائر راهیان نور از یادمان های سروآباد کردستان

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سروآباد استان کردستان گفت: بیش از 12 هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از یادمان های سروآباد بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محمود الماسی گفت: یادمان سروآباد یکی از یادمان های استان کردستان است که بیش از 12 هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از این یادمان بازدید کرده و با رشادت های شهدای این استان آشنا شدند.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سروآباد استان کردستان گفت: زائران راهیان نور در سطح این شهرستان از یادمان دالانی در محل عملیات والفجر 10 و قدمگاه رهبر معظم انقلاب در روستای دزلی بازدید می کنند.
 
وی در ادامه گفت: استان های خراسان جنوبی, گلستان, خراسان رضوی, همدان و تهران از جمله استان هایی هستند که سال گذشته از این مکان ها بازدید کرده اند.
 
الماسی همچنین به اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان سروآباد اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته موفق شدیم 1790 نفر را از شهرستان سرو آباد به مناطق عملیاتی جنوب و شهرهای دیگر کردستان اعزام کنیم.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سروآباد استان کردستان گفت: از این تعداد 1590 نفر مربوط به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و مدت اقامت آنها یک روزه بوده است همچنین 200 نفر هم به صورت عمومی در اردوهای راهیان نور این شهرستان حضور داشتند.
 
الماسی در ادامه گفت: به نظرمن یکی از هدیه های بزرگ الهی بعد از جنگ، قضیه راه افتادن کاروان‌های راهیان نور بود که آن را شهدا به جوانان امروز ما دادند.
 
وی بیان داشت: امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور، مردم با سفر به مناطق جنگی و نشستن بر روی خاک مقدس آن، به صورت حسی با دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و این موجب اثرگذاری فراوان  روی افراد می‌شود به گونه ای که برخی که برای بار اول به مناطق عملیاتی می روند، به شدت متاثر می شوند و برای سال های بعد مشتاق‌تر می شوند.
 
این مقام مسئول بیان داشت: بارها دیده شده که با سفر به مناطق جنگی، تحول در گفتار و کردار افراد ایجاد شده است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات