حضور 2500 ورزشکار کشور در زنجان در هفتمین المپیاد پایگاه های استعدادیابی بسیج کشور

با شعار ما ایستاده ایم، استان زنجان برای دومین بار میزبان هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور می شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۱۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
علی بیگدلی امروز در نشست خبری المپیاد اظهار داشت: هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور در زنجان با حضور تیم های 32 استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که از 32 استان کشور در یک المیپاد ورزشکار حضور می یابد، گفت: این دوره در دو زمان 1تا4 و 4 تا 11 برای خواهران و برادران برگزار می شود.

مسئول برگزاری المپیاد با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 2 هزار و 500 ورزشکار بسیجی از سراسر کشور حضور دارند که در دو رده سنی نوجوان و جوان این دوره برگزار می شود.

بیگدلی از حضور 150 ورزشکار زنجانی در این مسابقات خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با توجه به ظرفیت های بسیج استان حداقل هشت کاپ از سوی ورزشکاران استان کسب شود.

وی با اشاره به تجارب مطلوب استان زنجان در دوره چهارم این المپیاد خاطرنشان کرد: به دلیل ظرفیت های مطلوب استان آخرین دوره این المپیاد نیز در زنجان برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی (عج) با اشاره به حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه المیپاد پسران و سردار نقدی در مراسم افتتاحیه المپیاد دختران ورزشکار تصریح کرد: معاونان وزیر، مسئولان استان زنجان نیز از میهمانان ویژه این المپیاد هستند.

بیگدلی از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن در این المپیاد خبر داد و گفت: حداقل دو میلیون تومان جوایز برای این مراسم در نظر گرفته شده است و در کل این محفل با اعتبار پنج میلیونی برگزار می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شش دوره المپیاد در دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: صنایع دستی استان نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی (عج) با بیان اینکه تلاش شده است 70 تا 80 درصد عوامل فنی این المپیاد از استان زنجان باشد، گفت: برنامه ویژه ای نیز با حضور موتورسیکلت سواران برای استقبال از تیم های ورزشی در نظر گرفته شده است.

بیگدلی با اشاره به موفقیت های استان زنجان در سال 91 در این المپیاد افزود: در پنج رشته ورزشی استان زنجان در این المپیاد حضور داشت که در تکواندو اول، جودو دوم و در مجموع سوم شد.

وی با بیان اینکه خواهران در رشته های تیر و کمان،جودو،کاراته،دو میدانی و تیر اندازی رقابت می کنند، افزود: آقایان نیز در رشته های جودو، کشتی،تیر اندازی،تیرو کمان،قایقرانی،تکواندو،کاراته، دو میدانی و ووشو رقابت خواهند کرد.

دبیرکل هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور نیز در ادامه این جلسه حضور2 هزار و 500 ورزشکار را برای اقتصاد استان مطلوب دانست و افزود: آشنایی با آداب و رسوم زنجانی ها و بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی زنجان از دیگر مزیت های این دوره از المپیاد برای استان زنجان است.

احمد عطائی خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی برگزاری این المپیاد در زنجان برگزار شده و استان زنجان آماده برگزاری این المپیاد است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان و بازی جوانمردانه از اهداف این المپیاد است که بسیجیان در این فضا به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار