مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام بیش از 1000 نفر به اردوهای راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۲۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار  عزیز الله صباحی در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان در تشریح جزییات این خبر گفت: در مرداد ماه امسال بیش از 1000 نفر بسیجی خواهر و بردار به منظور بازدید از مناطق عملیاتی بازمانده از جنگ تحمیلی به سرزمینهای نور در غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: زایران با 28 دستگاه اتوبوس و به مدت 5 روز از مناطق پاوه، قصر شیرین، اورامانات، سر پل ذهاب، ارتفاعات بازی دراز و تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد.

سرهنگ صباحی بیان داشت: سهمیه ابلاغی اعزام راهیان نور در سال جاری بیش از 1600 نفر است که تا کنون 568 نفر اعزام و مابقی تا پایان مرداد ماه و طی چند مرحله اعزام می شوند.

وی یادآور شد: این سفر بهترین راهکار برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و از این فرصت طلایی می توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی از این قبیل در راستای حمایت از شعار سال "دولت و ملت همدلی و همزبانی"و همچنین حفظ  وحدت شیعه و سنی تاثیر بسزایی دارد.

وی از اعزام اولین کاروان راهیان نور در مردادماه خبرداد و گفت: هم زمان با 8 مرداد ماه تعداد دو دستگاه اتوبوس از زاهدان اعزام می شوند.

وی افزود: از این تعداد یک دستگاه خواهران و یک دستگاه اتوبوس را برادران بسیجی تشکیل داده اند.

ارسال نظرات