مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان گفت: حدود هشت هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از سنندج به مناطق عملیاتی شهرهای دیگر کردستان و استان خوزستان اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۲۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،یوسف خانی گفت: حدود هشت هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از سنندج به مناطق عملیاتی شهرهای دیگر کردستان و استان خوزستان اعزام شده اند.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان گفت: سال گذشته حدود 70 درصد از اعزام های زائران راهیان نور به سرزمین های نور را دانش آموزان تشکیل دادند.
 
خانی ادامه داد: اردوهای سال گذشته راهیان نور دانش آموزی به بخش برادران و خواهران تقسیم شد.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان افزود: طی سال گذشته مقصد اردوهای راهیان نور دانش آموزی برادران شهرستان مریوان و بازدید و اقامت دو روزه در دو اردوگاه این شهرستان بود.
 
وی در ادامه گفت: همچنین سال گذشته برنامه فرهنگی هنری فصل رویش را برای دانش آموزان برگزار کردیم که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شدیم.
 
خانی از جمله برنامه های اجرا شده برای دانش آموزان در این اردوها را برگزاری مسابقات قایقرانی, تیراندازی با تیر و کمان و پینت بال عنوان کرد و افزود: همچنین اردوی راهیان نور خواهران نیز به مدت سه روز و دو شب در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید مسعودیان اهواز برگزار شد.
 
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان با بیان اینکه 15 خادم در این شهرستان خدمات رسانی می کنند گفت: هم اکنون 83 راوی آموزش دیده و 10 راوی آماده به کار و فعال نیز در این شهرستان حضور دارند.
 
گفتنی است, دو یادمان تپه الله اکبر و باشگاه افسران در شهرستان سنندج واقع شده است.
 منبع کوله بار
انتهای پیام / ف
ارسال نظرات