خبرهای داغ:
متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی به جای لحاظ منافع و مصالح ملی، تمام سعی و تلاش خود را مصروف و معطوف در نمایندگی منافع اقتصادی کمپانی‌ها و سرمایه‌داران غربی و مصالح سیاسی ابرقدرت‌های سلطه‌گر می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۸۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میزان، محمد کاظم انبارلویی عضو حزب موتلفه اسلامی  با اشاره به ضرورت مدیریت واردات در دوران پساتحریم و اجتناب از اتکاء بیش از حد به جذب سرمایه گذاری خارجی در این دوران،اظهار کرد: اگر دولت بخواهد راه صحیحی را در دوران پس از تحریم طی کند، باید ضمن پرهیز از جذب بی ضابطه سرمایه گذاری خارجی و مدیریت واردات، اجرای  سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در صدر اولویت ها و برنامه های کاری‌اش قرار دهد.

وی تصریح کرد: خطوط کلی اقتصاد ما، چه در دوران پساتحریم و چه در دوران ماقبل تحریم، در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نهفته که در اواخر سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به روسای قوا ابلاغ شد و در آن بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های عظیم درونی و بومی تاکید شده است.

انبارلویی با انتقاد از برخی نشریات زنجیره‌ای که سطح دستاوردهای توافق هسته‌ای را به گشایش شعبه‌های مک دونالد در کشور تنزل داده‌اند، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی که منتسب به یک جناح خاص هستند، منافع و مصالح ملت ایران را لحاظ نمی‌کنند؛ بلکه تمام سعی و تلاش خود را مصروف و معطوف در نمایندگی منافع اقتصادی کمپانی‌ها و سرمایه داران غربی و مصالح سیاسی ابرقدرت‌های سلطه گر می‌کنند. 

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقشی که بِرند مک دونالد و سایر مظاهر مادی و اقتصادی غرب در فروپاشی و اضمحلال اتحاد جماهیر شوروی داشت، اظهار کرد: زمانی که شوروی به سبب اتخاذ استراتژی نادرست، به لحاظ اقتصادی و سیاسی در نهایت ضعف و سستی قرار داشت، هجوم تبلیغات، نمادها و سمبل‌های غربی مانند مک دونالد، به لحاظ فرهنگی نیز فروپاشی شوروی را تسهیل و تسریع کرد.

انبارلویی در پایان با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان، برجسته سازی گشایش شعب مک دونالد در ایران از سوی برخی نشریات زنجیره‌ای را یک فریب و خدعه دانست و خاطرنشان کرد: اکثریت مردم و مسئولان ما، دست تجاوز و تطاول غرب و نظام سرمایه داری را خوانده اند و بر این نکته واقفند که باطل السحر دسیسه ها و توطئه های اقتصادی دشمن، حرکت بر سبیل سیاست های اقتصاد مقاومتی است.   
ارسال نظرات
پر بیننده ها