رزمایش گردان های بیت المقدس ناحیه اسدآباد استان همدان در تاریخ 10و11اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۸۸۹۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رزمایش در گفتگو با فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان در مورخه 10و 11اردیبهشت ماه به مدت 36ساعت در منطقه عمومی بهمن دره شهرستان اسدآباد و با استعداد 3گردان کامل انجام می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد آمادگی و بالابردن توان رزمی و نظامی نیروهای بسیج و ایجاد امنیت پایدار و بازدارندگی در مقابل دشمن عنوان کردند.
جعفری  درباره تفاوت این رزمایش با رزمایش‌های قبلی اعلام نمود : در این رزمایش که گردان های بیت المقدس حوزه محور نقش آفرینی می کنند قبلاً مراحل فراخوانی و حفظ و انسجام و تست آمادگی جسمانی و اجرای میدان تیر را در سه مرحله با آمادگی کامل پشت سر گذاشته و برای اجرای رزمایش حضور پیدا می کنند و با تسلیح کامل و شبانه روزی در اردوگاه استقرار پیداکرده و قدرت رزمی و توان خود را به نمایش می گذارند. همچنین در این رزمایش نسبت به تهدیدات جدید و فعلی دشمن طرح ریزی گردیده و با انجام آموزش های تخصصی آمادگی لازم را پیدا می کنند.
وی در خصوص بهتر برگزار شدن این رزمایش خاطر نشان کرد: اقدامات زیادی در این زمینه صورت گرفته که شامل : برگزاری چندین جلسه توجیهی برای فرماندهان گردان ها ،  گروهان ها ، دسته ها و اعضای ستاد ناحیه - فعال کردن جلسات قرارگاه امام هادی(ع)  در سطح شهرستان - طرح برگزاری رزمایش در جلسه شورای تامین شهرستان و همچنین جلسه ستاد پشتیبانی در فرمانداری ، توجیهات لازم و برنامه ریزی لازم برای اجرای هرچه بهتر و قویتر رزمایش صورت گرفته است. 
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ایجاد شور و شوق و بالندگی در بسیجیان برای مقاومت و یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس و آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن و بازدارندگی و همچنین ایجاد امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی در سطح شهرستان  از نتایج  این رزمایش می باشد.
ارسال نظرات