بسیجیان تهران با شرکت در رزمایش الی بیت المقدس سپاه تهران با اجرای آخرین تاکتیک های دفاعی به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش آمادگی نظامی لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۵۴۸۹۰۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از بسیج پرس؛ آخرین روز رزمایش 12 هزار نفری الی بیت المقدس بسیجیان تهران بزرگ با انجام آخرین تاکتیک و تکنیک های از پیش تعیین شده از جمله مقابله با اغتشاشات با همکاری یگان های ویژه و گردان های واکنش سریع بیت المقدس، مقابله با اعمال مخل امنیت، مقابله با تهاجم بیگانه، عملیات هلی برن و تهاجم به دشمن فرضی با آتش و حرکت و همچنین درگیری شهری به پایان رسید.
 
رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان با هدف حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و رزمی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی بیش از پیش رزمی، معنوی و دفاعی نیروهای مسلح با شعار "حامیان ولایت" و با حضور 12 هزار بسیجی تهران صبح روز پنج شنبه آغاز شد و به مدت دو روز ادامه داشت.
 
در این رزمایش که 52 گردان واکنش سریع بیت المقدس سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ حضور داشتند در 5 محور عملیاتی شهید سلیمانی، تیپ آل محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع)، شهید زیادیان و شهید انارکی به انجام برنامه های از پیش تعیین شده به مدت دو روز پرداختند که تجمع اقتدار در روز پنج شنبه و انجام رزمایش در روز جمعه عمده برنامه های این رزمایش بود.
 
 
 
دفاع موزائیکی، کمین و ضدکمین و عملیات مقابله با هلی برن، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مسدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهدافی است که در کلاس های تئوری اولین روز رزمایش توسط اساتید بیان می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات