رزمایش الی بیت المقدس سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مورخه 17 و 18 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۵۴۸۹۲۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رزمایش  در گفتگو با معاون عملیات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، رزمایش الی بیت المقدس این استان در قالب (21 گردان بیت المقدس) و (1گردان کوثر) به صورت طرح ریزی متمرکز و اجرای غیر متمرکز به صورت شهرستانی و بر اساس تهدیدات بومی انجام می شود.

رضا اسماعیلی معاون عملیات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هدف از برگزاری این رزمایش را بالا بردن توان و آمادگی رزمی ، امنیتی و امدادی گردانهای عمل کننده در رزمایش به منظور مقابله با هرگونه تهدیدات و حوادث طبیعی و غیر مترقبه  عنوان کردند.

معاون عملیات سپاه صاحب الامر (عج)  تفاوت این رزمایش با رزمایش‌های قبلی را در  توجه جدی به موضوع آموزش  و نگاه تخصصی به گردانها و همچنین خوداتکایی گردانها اعلام نمود .

 وی در خصوص بهتر برگزار شدن این رزمایش خاطر نشان کرد: اقدامات زیادی در این زمینه صورت گرفته که شامل : برگزاری کارگاه آموزشی برای فرماندهان گردان ، گروهان ، حوزه و عملیات نواحی و حوزه های عمل کننده در رزمایش .فراخوانی چند مرحله ای گردانهای بیت المقدس ، توجیه میدانی مناطق رزمایش ، میدان تیر و اردوی شبانه و ... می باشد.

معاون عملیات سپاه صاحب الامر (عج)گفت: اعلام آمادگی و حضور با صلابت  بسیج در عرصه های گوناگون و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر نقطه که احساس خطر را درک کند و  همچنین اعلام هشدار به استکبار جهانی مبنی بر هوشیاری بسیج  از  نتایج  این رزمایش می باشد.

ارسال نظرات