خبرهای داغ:

اصلاح‌طلبان حامی دولت به دنبال جذب علی لاریجانی

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت اصلاح‌طلبان حامی دولت، دنبال جذب امثال لاریجانی هستند.
کد خبر: ۸۵۴۸۹۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، کمال‌الدین پیرموذن‌ (برادر نورالدین پیرموذن، از اصلاح‌طلبان فراری و همکار صدای آمریکا) در مصاحبه با آریا گفته است: اصولگرایانی چون آقای لاریجانی به عنوان افرادی منصف، معتدل و اهل منطق شناخته می‌شوند.

وی درباره علی لاریجانی گفت: جایگاه آقای لاریجانی در معتدلین هر دو طیف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خوب است اما از آنجایی که خمیر‌مایه اصولگرایان افراطی‌گری است بنابراین این جریان همراه آقای لاریجانی نخواهند بود.

این عضو فراکسیون رهروان گفت: تا جایی که اطلاع دارم در بین اصلاح‌طلبان حامی دولت اراده‌ای هست که می‌خواهد افرادی همچون لاریجانی‌ها را جذب کند.

در همین حال بهروز نعمتی، عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با آریا گفت: برای اداره کشور نه تنها به چندصدایی نیاز داریم بلکه باید از همه نظرات نیروهای مختلف کشور به نحو احسن استفاده کنیم لذا من فکر می‌کنم در این دوره از مجلس آقای لاریجانی این فضا را ایجاد کرده که در فراکسیون رهروان ولایت  از همه طیف‌ها حضور داشته باشند در حالی که نقدهای بسیاری بر ما بود که چرا فلان شخص اصلاح‌طلب یا سنی یا اقلیت در فراکسیون رهروان ولایت عضو هستند اما با این وجود برای آنکه مجلس کارآمدی داشته باشیم و بتوانیم از همه استعدادهای کشور استفاده کنیم همه این فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: نوای خوش دموکراسی همین است که همه استعدادهای کشور در کنار هم کار کنند.

نماینده مردم اسدآباد درباره حزب علی لاریجانی، گفت: ما همچنان پیگیر تشکیل حزب آقای لاریجانی هستیم اما برای این کار به تعامل بیشتری نیاز داریم البته با خیلی‌ها هم رایزنی‌هایی در این زمینه داشته‌ایم اما من فکر می‌کنم تشکیل این حزب به شرایطی نیاز دارد که باید فراهم شود البته این اتفاق بالاخره می‌افتد هرچند ممکن است این نام حزب نداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها