فرمانده سپاه استان سمنان:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه در انجام وظایف و مأموریت های ذاتی خود گوش به فرمان ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۴۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: ایشان پرچمدار و نماد بصیرت هستند.
وی پوشیدن لباس مقدس پاسداری را یک افتخار دانست و افزود: پاسداران، حافظان حریم ولایت و ارزش های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


 فرمانده سپاه استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه مردم استان سمنان مردمی ولایت مدار، مؤمن و شهیدپرور هستند، افزود: خوشبختانه استان سمنان در سپاه، نیروی انتظامی و ارتش برخوردار از نیروهای خوب و ارزشی است و همچنین مفتخر به حضور روحانیتی منسجم، مؤمن، متدین و همراه با نظام است و همگی در یک کلام سربازان رهبری و ولایت هستند.


سردار شاهچراغی در پایان از زحمات و خدمات شایسته حجت الاسلام والمسلمین محمود شکری مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان قدردانی کرد و افزود: یکی از امتیازات ایشان در مدت تصدی در این سمت ارتباط خوب و سازنده با مجموعه سپاه و توجه به مشکلات نهاد خانواده بود و امیدواریم ایشان در راستای پاسداری از انقلاب همچون همیشه مستدام باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها