فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در رزمایش الی‌البیت‌المقدس 3:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت : حاضریم گزینه‌های روی میز دشمن را به بطلان بکشانیم و این آمادگی امروز در بسیجیان وجود دارد تا باطل بودن دشمن استکباری را به همه جهانیان اعلام کنند.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۴۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش از سپاه صاحب الامر (عج) استان  قزوین ، سردار محمد شاهرخی صبح ینجشنبه در مراسم آغاز رزمایش بزرگ چند هزار نفری الی‌البیت‌المقدس 3 قزوین اظهار داشت: عرصه‌هایی که امروز انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد سپاه و بسیج آماده خدمت‌رسانی هستند.
 
وی افزود: اگر دشمن به حمله نظامی و تهدید اقتصادی ملت ما را تهدید می‌کند ملت نیز آماده است که همچنان با نثار جان خود انقلاب اسلامی را در هر عرصه‌ای به پیروزی برساند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان آمادگی دارد که با تمام مشکلاتی که دشمن در برابر این ملت ایجاد کرده ایستادگی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق کند.
 
وی ادامه داد: حاضریم گزینه‌های روی میز دشمن را به بطلان بکشانیم و این آمادگی امروز در بسیجیان وجود دارد تا باطل بودن دشمن استکباری را به همه جهانیان اعلام کنند.
 
خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز آماده‌اند تا به جهانیان بگویند انقلاب اسلامی با تمام قوا به پیش می‌رود.
 
شاهرخی با اشاره به مسیر روشن انقلاب اسلامی در پرتو خون شهدا، امام راحل و رهبری داهیانه مقام معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد:‌انقلاب اسلامی ایران راه پرشکوه خود را با اقتدار پی می‌گیرد و در این عرصه نقش بسیجیان بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در ادامه ضمن اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری تأکید کرد: بی‌تردید حرکت در مسیر ولایت موفقیت و سعادت را ضمانت می‌کند و بسیجیان امروز با حرکت در مسیر رهبری قله‌های سعادت را طی خواهند کرد.
ارسال نظرات