فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت : ارتقای توانمندی‌های رزمی بسیجیان از مهم‌ترین اهداف رزمایش مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۵۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش از سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ، غلامرضا مهر علیا فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در جلسه هماهنگی رزمایش مدافعان حرم که با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان های الی بیت المقدس سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج و بسیجیان حوزه های مقاومت شهدای آوج،شهدای آبگرم ،شهدای شهید آبادو2 گردان احتیاط شهدای اردلان وشهدای کلنجین برگزار می گردد.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بیان کرد: هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را انسجام و ارتقای توانمندی‌های رزمی بسیجیان و در راستای آمادگی مقابله با تمامی تهدیدات احتمالی است.
 
فرمانده  سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج اضافه کرد: گردان‌های حاضر در رزمایش توانایی مقابله با تهدید دشمن در خارج از شهر  و حوزه استحفاظی خود را دارند و با حضور پر شور خود در این رزمایش این موضوع را اثبات می کنند.
 
مهرعلیا ادامه داد: برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، خود امدادی و دیگر امدادی، پدافند غیر عامل، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی‌ها، اجرای برنامه‌های عقیدتی و بصیرتی، رزم شبانه، دفاع از کوی و برزن، ایست بازرسی به صورت عملیاتی از جمله برنامه های رزمایش مدافعان حرم می باشد.
 
این مسئول در خاتمه متذکر شد: با برگزاری رزمایش توان دفاعی بسیج را در کنار توان معنوی و علمی افزایش می‌یابد تا در صورت لوزوم در برابر دشمنان اسلام باشجاعت به مقابله بپردازند.
ارسال نظرات