فرمانده سپاه الغدیر در اجتماع خانواده های روابط عمومی بسیج یزد:

فعالیت های روابط عمومی بسیج بر خلاف سایر مجموعه های اداری، شبانه روزی است

سردار فتوحی: تلاش هماهنگ شده برای اسلامی کردن دستگاه های دولتی از وظایف ذاتی روابط عمومی در بسیج است و این سازمان مروج روحیه جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۵۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر در افتتاحیه دوره آموزشی معاونین روابط عمومی بسیج استان یزد، روابط عمومی را چشم، قلب سازمان که بی آن حیات سازمان دوام ندارد، دانست.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: تلاش هماهنگ شده برای اسلامی کردن دستگاه دولتی از وظایف ذاتی روابط عمومی در بسیج است و این سازمان، مروج روحیه جهادی و انقلابی است.

وی به تقابل سپاه با نقشه دشمنان اشاره کرد و گفت امروز دشمنان در چهار محور اسلام هراسی، اسلام گریزی، اسلام ستیزی و اسلام سازی فعالیت می کنند که اسلام سازی و انجام جنایات به نام اسلام از خطرناک ترین این محورها است.

سردار اکبر فتوحی تحلیل اطلاعات محیطی، آینده نگری و پیش بینی خطرات و ارائه راهکار با مقابله با تهدیدات را از دیگر وظایف روابط عمومی سپاه و بسیج خواند و خطاب به کارکنان این مجموعه افزود: شما باید با فراهم کردن زمینه، همه ظرفیت ها و توانمندی های سپاه را به کار گیرید؛ زیرا شما حافظ حیثیت و اعتبار آن سپاهی هستید که حضرت امام(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی ادامه داد: باید انسان سازی، توجه به خانواده و کارکنان مجموعه سپاه، بسیج و جامعه، سرلوحه فعالیت های روابط عمومی در سپاه قرار گیرد تا جهان برای حکومت حضرت حجت(عج) آماده شود.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان برای جلوگیری از تقلید و روزمرگی در روابط عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: روابط عمومی بر خلاف سایر مجموعه های اداری، شبانه روزی و امری پرمخاطره است.

لازم به ذکر است اجتماع خانواده های روابط عمومی بسیج یزد با محتوای آموزشی، فرهنگی و تفریحی در اردوگاه شهید صدوقی سانیچ یزد به مدت دو روز در حال برگزاری است.


ارسال نظرات