دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: صادقانه عرض می‌کنم اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت یازدهم روی کار نمی‌آمد و اصلاح‌طلبان به برآمدن دولت یازدهم کمک کردند و باید به مطالبات آنها توجه شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۸۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مصطفی کواکبیان در همایش «مجلس دهم، انتخابی متفاوت» اظهار داشت: بعضی از دوستان سئوال کردند چرا دو تشکل اصلاح‌طلب در یک ساعت در شهر کرمان برنامه برگزار کرده‌اند و باید بگویم، در فرودگاه وقتی آقای خرازی را دیدم، متوجه شدم دو برنامه هست و خرازی گفت، برنامه ما خصوصی است و جنبه عمومی ندارد.

وی بیان داشت: هیچ قصد، غرض و مرض خاصی برای برگزاری دو نشست اصلاح‌طلبان در یک ساعت در شهر کرمان نبوده است.

 

کواکبیان ابراز داشت: آن جریانی که تصور می‌کند فقط خودش باید همه امور را در دست داشته باشند و تفکر انحصارطلبانه برای خودش در پیش گرفته باید بدانند، مردم از نشست‌های اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنند و به آنها توصیه می‌کنیم شما هم اصلاح‌طلب شوید و بفهمید در جامعه چه اتفاقاتی می‌افتد و آنها باید از تفکری که در آن به سر می‌برند گاهی عدول کنند.

 

وی یادآور شد: عقلای آنها در خانه احزاب و یا دیگر جاها اعتقاد دارند باید جریان‌های سیاسی با منشور اخلاقی با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: معتقدم دولت یازدهم اگر فراغت پیدا کرد از مذاکرات و مباحث دیپلماسی روابط خارجی باید یک بخشی از وقت را به این مسائل بگذراند که گفت‌و‌گوهایی در سطح ملی شکل بگیرد و به نقش مربوط به احزاب، مطبوعات و جامعه مدنی و بسیاری از وعده‌های روحانی بپردازند.

 

کواکبیان ادامه داد: معیشت، گرانی، تورم و بحث‌های اقتصادی هم درست است، اما توسعه سیاسی داخلی مغفول نماند و زمان از دست نرود، وظیفه دولت و همه دولت‌هاست این توسعه پایدار را با هم پیش ببرد.

 

وی تصریح کرد: صادقانه عرض می‌کنم اگر اصلاح‌طلبان نبودند دولت یازدهم روی کار نمی‌آمد و اصلاح‌طلبان به برآمدن دولت یازدهم کمک کردند و باید به مطالبات آنها توجه شود.

 

همایش «مجلس دهم، انتخابی متفاوت» از سوی حزب مردم‌سالاری در محل خانه شهر کرمان در حال برگزاری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها