خبرهای داغ:
نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به جنایت اخیر صهیونیست‌ها گفت که عربده کشی شهرک‌نشینیان جز با آزاد گذاشتن مقاومت در کرانه باختری پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش بسیج، "اسماعیل هنیه" نائب رئیس دفتر سیاسی حماس طی سخنانی گفت که عربده کشی شهرک‌نشینان صهیونیستی در کرانه باختری اشغال شده جز با توقف همکاری امنیتی با اسرائیل و آزاد گذاشتن مقاومت در این منطقه از سوی سازمان‌های امنیتی پاسخ داده نمی‌شود.
در روزهای اخیر صهیونیست های شهرک نشین در کرانه باختری و شرق بیت المقدس با  چراغ سبز و حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی بر شدت و گسترش اقدامات تحریک آمیز ، اهانت آمیز و تجاوزگرانه خود افزوده اند. در این راستا ابتدا شهرک نشینان  به مسجد الاقصی یورش بردند و ضمن تعرض به این مکان ، یکی از افسران زن این رژیم پیامبر گرامی اسلامی را در داخل مسجد الاقصی مورد اهانت و هتک حرمت قرار داد.
همزمان با این اقدامات ، رژیم صهیونیستی نیز  طرح جدید شهرک سازی به مرحله اجرا گذاشت که ساخت نزدیک به یک هزار واحد مسکونی را شامل می شود که بیش از 50 درصد آنها در شرق قدس و در نزدیکی مسجد الاقصی احداث خواهد شد.
همچنین با توجه به اینکه در قدس و حتی دیگر مناطق کرانه باختری دیگر زمینی برای مصادره باقی نمانده است لذا رژیم صهیونیستی در رویکردی جدید تخریب خانه ها و حتی فروشگاههای متعلق به فلسطینی ها را شدت بخشیده است تا به جای آنها شهرک های جدید ساخته شود .
در این راستا بعد از اینکه  واحدهای زرهی ارتش صهیونیستی در شرق قدس به تخریب منازل و فروشگاههای فلسطینی ها اقدام کردند ، شهرک نشینان صهیونیست در حومه شهر نابلس واقع در کرانه باختری نیز به منازل فلسطینی ها یورش برده و آنها را به آتش کشیدند که در نتیجه آن ساکنان این  منازل نیز دچار سوانح سختگی شدند و یک نوزاد فلسطینی نیز زنده زنده در آتش سوخت که انتشار خبر این اقدام جنایتکارانه موجی از فضای التهاب را بر سراسر سرزمین های اشغالی حاکم کرده است .
پس از این رویداد "محمود عباس" دیروز در آغاز نشست فوق العاده تشکیلات خودگردان در مقر ریاست این تشکیلات در «رام‌الله» در واکنش به حادثه شهادت این نوزاد فلسطینی، گفت :« از وزیر خارجه می خواهم فردا به دادگاه کیفری بین‌المللی برود.»
عباس افزود: «ما پرونده جنایت سوزانده شدن نوزاد "علی دوابشه" را فردا به دادگاه کیفری بین‌المللی تقدیم خواهیم کرد.»
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی اضافه کرد «از  سال 2004، شهرک‌نشینیان 11 هزار جنایت علیه ملت ما مرتکب شده‌اند که دولت اسرائیل آنها را بر ضد افراد ناشناس ثبت کرده و یا از جنایتکاران آن چند ساعت بازجویی کرده و سپس آنها را آزاد کرده است تا بار دیگر به این اقدامات کثیف و وحشیانه خود اقدام کنند.»
وی گفت: «ما از سازمان ملل حمایت بین‌المللی را خواستار شدیم که به درخواست ما پاسخی ندادند ولی به این درخواست‌ها ادامه خواهیم داد.»
انتهای پیام/.
ارسال نظرات
پر بیننده ها