خبرهای داغ:
دوره یک روزه آموزشی ویژه شوراهای اقشار بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۲۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی شهید بهشتی شوراهای بسیج اقشار سپاه شاهرود با حضور بیش از 100 نفر از اعضای شوراهای اقشار بسیج شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزشی که از اقشار مختلف بسیج اعم از خواهران و برداران حضور داشتند در خصوص نحوه اهداف و نتایج راه اندازی شورای قشر مطالب ارائه شد.

مسئول بسیج اقشار سپاه شاهرود در این جلسه اظهار کرد: ایجاد هم افزایی و کمک به پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج از وظایف شورای قشر است.

حسین گرزین افزود: شورای قشر متشکل از نخبگان و ایده پردازان و موثرین قشر هستند که تلاش دارند با توجه به اهداف و مأموریت های قشر با تلاش و بحث و تبادل نظر به راهکارهای اجرای با کیفیت برنامه ها پرداخته و آن را به مسئول قشر ارائه دهند تا اجرایی شود.

وی تصریح کرد: پرداختن به موضوعات اساسی جامعه قشری و بسیج قشر از وظایف دیگر شورای قشر است و باید در این زمینه تلاش مضاعفی را انجام داد.

گرزین با اشاره به گفتمان رهبری در خصوص موارد مختلف و کلان نظام گفت: اقشار مختلف با توجه به رسالتی که دارند برنامه هایی ابلاغی و ماموریت هایی دارند که باید اجرا کنند و نیاز به هم افزایی همه اعضا و صاحب نظران دارد و شورای قشر می توان این کار را فراهم آورد.

مسئول راهبردی سپاه شاهرود عنوان کرد: تهیه طرح و مصوبات اثر بخش معطوف به مسائل اساسی قشر و پرهیز از مسائل سطحی موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد و در این راستا حرکت کرد.

وی تأکید کرد: شورای قشر مرکز فکر و کنترل آن قشر و اتاق حرکت به سمت اهداف آن قشر است و باید جدی گرفته شود و اعضای آن نیروهای مسئولیت پذیر، متعهد و دلسوز و از افراد با تجربه و صاحب نظر و ایده پرداز باشند.

گرزین با تشریح ساختار و چارت سازمانی شورای قشر تأکید کرد: بسیج امروز باید علاوه بر آمادگی های نظامی در بحث معرفتی بصیرتی و علمی قوی باشد و در این زمینه نیاز به توجه بیشتر است و در جنگ امروز که دشمن با برنامه وارد میدان برای اثرگذاری بیشتر است ما نیز باید آماده و با برنامه وارد شویم.

خاطرنشان می شود با توجه به نیازسنجی شورای اقشار بسیج چندسالی است که راه اندازی شده و اقشار مختلف بسیج شورایی در این خصوص تشکیل و جلسات مختلفی با موضوعات مختلف در جهت بهبود و اثرگذاری برنامه های بسیج برگزار کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها