معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله از برگزاری سومین دو سالانه عکس بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۲۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله  اظهار داشت: سومین دو سالانه عکس بسیج با موضوع فعالیت فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری، ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل فرهنگ و هنر اسلامی به جامعه، شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان بسیجی، ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بین هنرمندان، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین هنرمندان در راستای خلق آثار برجسته توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

سرهنگ محسن گلشن زاده با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 25 مرداد ماه فرصت دارند، آثار خود را از طریق ایمیل و یا سی‌دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: آثار ارسالی به جشنواره از اول تا پانزدهم شهریور ماه توسط هیئت داوران داوری خواهند شد و آثار برگزیده از 31 شهریور ماه تا ششم مهر ماه در قالب نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره ششم مهر برگزار خواهد شد، افزود: در جشنواره استانی در هر کدام از موضوعات جشنواره سه عکس برتر انتخاب و منتخبین پنج میلیون ریال جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

وی بیان داشت: همچنین 30 تا 40 اثر برگزیده نیز به نمایشگاه سراسری ارسال و لوح تقدیر و جوایز نقدی دریافت می‌کنند، دو اثر نیز در هر دو بخش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گفته وی علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان در این دوسالانه ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات