خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ورزش زورخانه‌ای و اخلاق پهلوانی؛
مسئول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم باشکوه غبارروبی قبور شهدای گرانقدر دفاع مقدس در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی آنسته در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و اخلاق پهلوانی اظهار کرد: به مناسبت این هفته هر ساله برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف کشور از جمله شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اداره کل با همکاری بخش‌های مختلف به منظور فرارسیدن هفته بزرگداشت ورزش زورخانه‌ای و اخلاق پهلوانی، یکی از برنامه‌های فرهنگی خود را به مراسم غبارروبی از قبور شهدای ورزشکار واقع در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قم اختصاص داد.

مسئول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این مراسم با همکاری معاونت توسعه و امور ورزش و بسیج ورزشکاران سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب (ع) استان قم برگزار شد و قبور این عزیزان علاوه بر غبارروبی و عطرافشانی، ‌گلباران نیز شد.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران سپاه و امور ایثارگران و جانبازان این اداره کل ضمن اهداء گل و غبار روبی مزار شهدا، با آرمان‌های این عزیزان که بیش از 200 نفر آنها در رشته‌های مختلف ورزشی نیز فعالیت داشتند، در این مراسم تجدید بیعت کردند.

آنسته افزود: روح الله رمضانی معاون توسعه و امور ورزش، داوود هاشمی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم و همچنین جمعی کثیری از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای قم در این مراسم حضور داشتند.

وی ابراز کرد: در کنار فعالیت‌های متنوعی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای توسعه همگانی و قهرمانی ورزش انجام می‌دهد، سعی ما این است که به موضوعات فرهنگی در کنار ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشیم و به همین خاطر برنامه‌ریزی برگزاری همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران صورت گرفته است.

مسئول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه این همایش امروز در سالن باستانی شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، افزود: همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران به مناسبت گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش روز فرهنگ و منش پهلوانی و روز قشر بسیج ورزشکاران به همت معاونت ورزش و بسیج ورزشکاران اداره کل و با همکاری هیئت ورزش‌های باستانی و سپاه پاسداران استان قم برگزار می‌شود و در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی به اجرا درمی‌آید.

آنسته در پایان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی یکشنبه یازدهم مرداد ماه سال جاری این همایش باشکوه به انجام خواهد رسید و با توجه به نیاز ورزش به اخلاق و منش پهلوانی و سیاست‌گذاری‌های وزارت ورزش و جوانان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در اجرای برنامه‌های برای توسعه و اشاعه ورزش پاک و معنوی، این همایش برنامه‌ریزی شده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها