خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور از برگزاری یادواره شهدای گرانقدر هنرمند این شهرستان در یازدهم مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۹۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
سرهنگ علی حیدرنژاد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به نقش تاثیرگذار هنر و هنرمندان در جامعه اسلامی افزود: هدف از برگزاری این یادواره ترویج فرهنگ و هنر، ایثار و شهادت است.

وی تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مایه بقای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز به برکت شهدای والامقام انقلاب اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده ایم.

وی تکریم و تعظیم شهدا را یک وظیفه عمومی و ضرورت غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: شهدای گرانقدر با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت آموختند و حماسه ای جاوید آفریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور با بیان اینکه امروز دشمنان بشریت و انسانیت با ابزار هنر بر ضد بشرکار می کنند، اضافه کرد: دشمنان با استفاده از فناوری های مختلف از جمله برنامه های هدف گذاری شده شبکه های ماهواره ای برای تاثیر بر سبک زندگی جامعه ایرانی از هنرمندان خواست قدم های قوی تری در مقابله با آنها بردارند.

حیدرنژاد اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور ما نسل آن زمان با از خودگذشتگی و ایثار در مقابل دشمن صف آرایی کردند که آن مقاومت ها موجب امنیت کنونی ما شده است.

وی تاکید کرد: هنرمندان با ابزار هنری که در اختیار دارند نقش موثری در ماندگاری ارزش ها، الگوها، ساختار و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی - اسلامی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور در پایان یادآور شد: امروز انتقال وصایا و پیام شهدا با ابزار هنر می تواند در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی برای ما راهگشا باشد.

یادواره شهدای هنرمند کنگاور به همت ناحیه مقاومت بسیج و اداره اوقاف و امور خیریه در راستای گرامیداشت دو شهید هنرمند این شهرستان امروز (یکشنبه) در شبستان امام زاده ابراهیم کنگاور برگزار می شود.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و دارای 960 جانباز و 80 آزده سرافراز است.
ارسال نظرات