بسیج کارگری
بمناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد؛
گروه کوهنوردی پیروان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن به اتفاق 35 نفر از اعضاء گروه موفق به صعود به قله کرکس با ارتفاع 3900 گردیدند.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۱۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس و همچنین پایانی افتخارآفرین برای هشت سال مقاومت ملت غیور ایران و سقوطی جاویدان را برای منافقین کوردل رقم زدند، گروه کوهنوردی پیروان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن به اتفاق 35 نفر از اعضاء گروه به روستای کشه در 20 کیلومتری شهر نطنز عزیمت نموده و در یک زمان از پیش تعین شده موفق به صعود به قله کرکس با ارتفاع 3900 گردیدند.

نجات یک کوهنورد توسط بسیجان ذوب آهن اصفهان

گروه کوهنوردی پیروان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن، در صعودی که به قله کرکس در شهرستان نطنز داشتند، در موقع بازگشت از قله متوجه شدند که یکی ازاعضای گروه کوهنوردی سها تهران دراتفاعات دچار سانحه شده است. بلافاصله چند تن از اعضاء به محل رفته و خوشبختانه با حضور دکتر نصر از اعضای گروه و همکاران شاغل در طب، کار کمک های اولیه را انجام وحدود سه ساعت مصدوم را با برانکارد تا دامنه کوه حمل نموده و به گروه امداد و نجات کوهستان تحویل دادند. گروه نیز مصدوم را  با آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان نطنز اعزام کرد.

دل سوزی و همدلی بسیجیان در گروه از جمله نقاط قوتی بود که باعث شد کوهنوردی از مرگ حتمی نجات یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار