خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید بیش از ۱۱۰ هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون از یادمان مرصاد کرمانشاه خبر داد و گفت: بیشترین بازدید در روز ملی کرمانشاه صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۲۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در خصوص بازدید کاروان های راهیان نور از یادمان مرصاد به مناسبت روز ملی کرمانشاه که مصادف با سالروز عملیات مرصاد است، اظهار داشت: به مناسبت این روز تعدادی از کاروان های استان های خوزستان، استان مرکزی، استان خراسان شمالی، بوشهر و سمنان در یادمان مرصاد حضور پیدا کرده و از این یادمان در قالب کاروان های اردویی راهیان نور و کاروان های خودجوش بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در این راستا و به همین مناسبت تعدادی از خادمین شهدا یادمان مرصاد را غباروربی، آماده سازی و عطرافشانی کرده و با برپایی ایستگاه های صلواتی در این یادمان از کاروان های راهیان نور و هم چنین مردمی که به صورت خودجوش به این یادمان مراجعه کرده بودند پذایریی به عمل آوردند.


بازدید ۱۵۰ هزار نفر از اول امسال تاکنون از یادمان های استان

معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از بازدید بیش از ۱۵۰ هزار نفر از زیارتگاه ها و یادمان های شهدا از ابتدای امسال تا کنون بجز ایام نوروز ۹۴ خبر داد و گفت: در ایام نوروز نیز حدود ۱۵۰ هزار نفر از این اماکن بازدید به عمل آورده اند.

وی تصریح کرد: بازدیدکنندگان بیشتر به صورت خودجوش بوده و برخی نیز در قالب کاروان های راهیان نور در این مناطق حضور پیدا کرده اند.


مرصاد بیشترین بازدید را داشت

سرهنگ یوسفی راد بیشترین بازدید را مربوط به یادمان مرصاد دانست و گفت: بیش ترین بازدید نیز از این یادمان در روز ملی کرمانشاه که مصادف با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد بود صورت گرفت.

وی از بازدید حدود ۱۱۰ هزار نفری از یادمان مرصاد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پس از ماه مبارک رمضان بازدیدهای کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور از سر گرفته شده و شاهد حضور گسترده کاروان های راهیان نور و مسافرین در مناطق عملیاتی و یادمان ها و زیارتگاه های شهدا در استان  هستیم.


اعزام کاروان های دانش آموزی از مهر ماه به بعد

وی اوج حضور مسافرین و کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان را از ماه مبارک رمضان به بعد عنوان کرد و گفت: این بازدیدها تا شهریور ماه ادامه داشته و شاهد بیشترین بازدیدها در این مدت هستیم.

یوسفی راد از آغاز اعزام های دانش آموزی به مناطق عملیاتی، یادمان ها و زیارتگاه های شهدا در غرب کشور از مهر ماه امسال و در قالب طرح آمادگی دفاعی خبرداد و گفت: پس از آغاز سال تحصیلی هم کاروان های دانش آموزی از استان و هم از سایر استان ها به این مناطق اعزام می شوند.

معاون اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی تمام اردوگاه های استان کرمانشاه از جمله اردوگاه، شهید دکامی، زائرسرای کربلا، اردوگاه توحید، اردوگاه بان گر سرپل ذهاب، اردوگاه ایستگاه صلواتی سرپل ذهاب، اردوگاه تنگه کنش و...برای پذیرایی از کاروان ها اعزامی به استان کرمانشاه با ظرفیت پنج هزار نفر خبرداد.

وی افزود: علاوه بر ارودوگاه های ذکر شده، مدارسی نیز پیش بینی شده است که اگر ظرفیتی بیش از ظرفیت موجود در استان حضور داشته باشند از این مدارس هم استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات