خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به پیوند همیشگی و ناگسستنی بین بسیجیان و امام زمان(عج)، گفت: بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۴۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین مرادی در مراسم اختتامیه اردوی 2 روزه حلقه های شجره طیبه صالحین برادران که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد:حلقات صالحین بسیج، مجموعه ای از پاکترین، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور را شامل می شود که در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور و برای دفاع از خون های پاک به زمین ریخته شده جهت حفظ اسلام دور هم جمع شده اند.

وی ابراز کرد: این اردوها مکانی است جهت تمرین، ارتقاع و به کمال رساندن بخش عظیمی از ارزش ها چون ایثار و گذشت، وحدت و همدلی و همزبانی در بین بسیجیان پایگاه ها و حلقه های مختلف صالحین با یکدگیر است و همچنین محلی برای خود سازی و خود باوری و بصیرت افزایی است.

مرادی خاطرنشان کرد: پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (عج) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است، از این رو اعتقاد قلبی و عمیق بسیجیان به اصل ولایت فقیه و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای در اعماق وجود بسیجیان ریشه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم تصریح کرد: بسیج مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهان است و ما در جهت کیفیت ‌بخشیدن روزافزون به آن نیازمند این حلقات «صالحین» هستیم که به فرموده فرمانده کل قوا :"این حلقات صالحین از کارهای بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد" که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را با کمک هم کامل تر کنیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای جوایز از برترین حلقه صالحین و نفرات برتر مسابقات ورزشی برگزار شده در این اردو تجلیل بعمل آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها