خبرهای داغ:

بیانیه بسیج زنان کشور در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی

سازمان بسیج زنان کشور در پی جنایت یهودیان افراطی و شهرک نشینان صهیونیسم نسبت به آتش زدن خانه یک فلسطینی و سوزاندن کودک شیرخوار این خانواده، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج، در بخشی از این بیانیه آمده است: آمارهای نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و شهرک های فلسطینی نشین هر روز بالا می رود و کسی هم به این تراژدی قرن اهمیت نمی دهد و برای این حقیقت سرخ تاریخ معاصر، دل نمی سوزاند. این بیانیه افزود: سخنوران و ادیبان نمایشنامه نمی نویسند و گویی همه از سازمان ملل تا سازمان های حقوق بشری دست به دست هم داده اند تا حق مردم فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، بحرین و یمن، حتی حق حیاتشان نادیده انگاشته شود.

سازمان بسیج زنان کشور در بیانیه یاد شده ادامه داد: این اتفاق (مرگ کودک شیرخوار در آتش ) چنان سند محکمی است که دیگر هیچ وتو احمقانه ای نمی تواند حکم اذهان جهانیان در دادگاه وجدان را نادیده و باطل انگارد زیرا درهای مسدود شده آن خانه، ساختمان سوخته، کودک شیرخوار کباب شده در آتش و زخم دل پدر و مادر او به قطع، زبان ها را در دفاع و پرده پوشی از این جنایات الکن می کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نتانیاهو ، دولت ها و مردمان اصیل و صلح طلب را در حالی به تروریسم و مداخله در کشورهای دیگر و از بین برنده امنیت منطقه و جهان معرفی می کند که در خیابان های فلسطین نه بهتر است بگوییم در خانه به خانه شهرک های صهیونیسم نشین، تروریسم را جای داده است.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این بیانیه با محکوم کردن اقدام ظالمانه شهرک نشینان صهیونیسم و یهودیان تندرو در به آتش کشیدن خانه و کاشانه مردم فلسطین از سازمان حقوق بشر خواست تا هر چه زودتر به جنایات جنگی و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی رسیدگی و آنان را در دادگاهی حقیقی و حقوقی محکوم کند.

علی سعد دوابشه، کودک یک ساله فلسطینی در ساعات اولیه جمعه گذشته ، پس از آن که شهرک نشینان صهیونیست دو خانه را در روستای دوما در نزدیکی نابلس در کرانه باختری با بمب آتش زا وکوکتل مولوتوف آتش زدند در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

به گفته منابع بیمارستانی، والدین این کودک و همچنین برادر 14 ساله وی نیز در این آتش سوزی دچار جراحت شدند.
ارسال نظرات