محاصره اقتصادی با تدبیر و مدیریت ، کار بست اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و قناعت می توان رفع کرد ولی بحث فساد اداری خطرناک تر از محاصره اقتصادی در شرایط کنونی کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۶۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: محاصره اقتصادی با تدبیر و مدیریت ، کار بست اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و قناعت می توان رفع کرد ولی بحث فساد اداری خطرناک تر از محاصره اقتصادی در شرایط کنونی کشور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه افزود: فساد اداری، درون را خراب می کند؛ درونی پوک و باطل ایجاد می کند فساد اداری تولید را کمتر، واردات را  بیشتر می کند که بالطبع کمی صادرات بر افزایش بیکاری، فساد اخلاقی، جرم، بالارفتن آمار زندانیان، متلاشی شدن ساختار خانواده، طلاق روبه رشد را منجر خواهد شد که آسیب هایش بسیار مزمن و حاد است؛ فساد اداری شکل دیگری از نفاق است و به گفته امام خمینی(ره): نفاق از کفرسخت تر و مخرب تر است.

وی اشاره کرد: در محاصره نیاز به شناخت تهدیدات، تحریم ها و دور زدن های دشمن دارد؛ با دشمن شناسی برآن می توان غالب گردید؛ با دزد بیرون راحت می توان با درایت و بصیرت مبارزه کرد و ریشه کن ساخت.


ارسال نظرات