شرکت فناوری اوبر که خدمات یافتن تاکسی از طریق تلفن همراه ارائه می‌دهد در 9 ماه آینده یک میلیارد دلار برای توسعه فعالیتهایش در هند اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۷۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹


به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از سی نت، این شرکت امیدوار است با گسترش شبکه خود در هند تعداد سفرهای تحت پوشش خود را از 200 هزار مورد در روز به یک میلیون مورد افزایش دهد.

باتوجه به اینکه هند یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و در چند سال آینده به پرجمعیت ترین کشور دنیا مبدل می شود، شرکت های مختلف فناوری به سرمایه گذاری گسترده در آن علاقمند هستند.

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری تعداد شهرهای تحت پوشش اوبر را افزایش می دهد و ارائه خدمات متنوع تر و همین طور استفاده از روش های جدید پرداخت را ممکن می کند.

اوبر که 5 سال پیش تاسیس شده هم اکنون 300 شهر جهان را تحت پوشش قرار داده و بازار هند برای این کشور بعد از امریکا پرسودترین محسوب می شود. برنامه همراه اوبر یافتن سریع تاکسی و پرداخت موبایلی هزینه ها را ممکن می کند. از طریق این برنامه می توان به سرعت برای یافتن تاکسی اقدام کرد. اوبر فعلا 18 شهر هند را تحت پوشش قرار داده است.

البته در سال گذشته به دنبال مزاحمت یک راننده تاکسی تحت پوشش اوبر برای یک مسافر زن محدودیت هایی برای ارائه خدمات این شرکت ایجاد شد. اما بعد از افزوده شدن امکانات جدید برای پوشش رادیویی رانندگان در هند این محدودیت ها برطرف شد.

ارسال نظرات