معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 224 مورد بازرسی از قالیبافان و حرفه های مرتبط بیمه شده استان سمنان طی چهار ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حمیدرضا مداح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد 8 هزار بافنده فعال و تعداد 7 مجتمع قالیبافی در استان وجود دارد، گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری تعداد 224 مورد بازرسی از قالیبافان و حرفه های مرتبط بیمه شده در استان سمنان صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: این بازرسی ها به منظور اطمینان از استمرار اشتغال قالیبافان و همچنین به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مشمولین واقعی بیمه مذکور و معافیت حق بیمه سهم کارفرما انجام میگیرد .

مداح اذعان داشت: در این مدت تعداد 280اخطار به مشمولین غیرفعال و تعداد 235 اخطار نیز به مشمولین نیمه فعال متقاضی جهت اخذ بیمه قالیبافان صادر گردیده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با توجه به بازرسی های بعمل آمده تعداد 175 مشمول نیز به دلیل محرز شدن عدم استمرار و فعالیت در امر قالیبافی و یا انجام نشدن مراحل قانونی لغو قرارداد شده و بیمه آنان ملغی شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها