مسیری که شما را به سرعین می برد، یکی از جاده های امن و دیدنی کشور است. اما این مسیر می تواند بسیار طولانی باشد. اگر از شرق یا مرکز و جنوب ایران عازم سرعین هستید، مستحق یک استراحت طولانی در یکی از مراکز آبدرمانی آن هستید.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۷۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مسیری که شما را به سرعین می برد، یکی از جاده های امن و دیدنی کشور است. بسته به اینکه از کجا مسافرت تان را آغاز می کنید، این مسیر می تواند بسیار طولانی یا سهل الوصل باشد. اگر از شرق یا مرکز و جنوب ایران عازم سرعین هستید، مستحق یک استراحت طولانی در یکی از مراکز آبدرمانی آن هستید.

اگر مسافری از آذرباجان شرقی یا غربی هستید کافی است خود را به تبریز برسانید و از آنجا یکی از دو راهی که به اردبیل می رود را انتخاب کنید: یا از طریق صوفیان و ورزقانو اهر به مشکین شهر و از آنجا به اردبیل بروید و یا اینکه خود را به بستان آباد برسانید و از طریق سراب مستقیما به سرعین برسید.

اگر سفرتان از مازندران یا گیلان آغاز می شود مسیر کناره را آنقدر ادامه دهید تا به آستارا برسید، از اینجا به بعد در مسیری خارق العاده به اردبیل و از آنجا به سرعین می رسید.

مسافرانی که از همدان یا کردستان عازم سرعین هستند هم می توانند از طریق زنجان به اردبیل برسند و هم می توانند با امتداد مسیری که از بانه، سقز، بوکان،میاندوآب، مراغه و هشترود به بستان آباد می رسد خودتان را به سرآب و از آنجا سرعین برسید.

اگر از تهران، مرکز و شرق کشور به سمت سرعین می روید بهترین راه این است که در آزاد راه تهران- تبریز قرار بگیرید تا از طریق زنجان، میانه، هشترود و بستان آباد به سراب و از انجا به اردبیل و سرعین برسید.

جاده آسفالته دو بانده ای به طول 35 کیلومتر از اردبیل به سرعین می رسد.

در پایان این راه طولانی دو مقصد هیجان انگیز در انتظار شماست: اسکی در آلواریس و بعد استفاده از آبگرم های سرعین و کسی چه می داند شاید استفاده از آبگرم های سرعین، اسکی در آلواریس و دوباره استفاده از آبگرم های سرعین.

ارسال نظرات