بلاتکلیفی تیم فوتبال خلخال دشت و نگرانی جامعه ورزشی خلخال را به دنبال داشته ودر محافل عمومی مردم جویای آخرین وضعیت این تیم هستند.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۸۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، نزدیک به سه و نیم ماه است که پس از پایان فصل لیگ تیم فوتبال خلخال دشت که در لیگ دسته دو کشور حضور داشت تعطیل بوده و همچنان بازیکنان این تیم بلاتکلیف مانده و این بلاتکلیفی موجب نگرانی جامعه ورزشی شده است و هنوز تیم جدید وترکیب آن و اسپانسر آن معلوم نیست.

هرچند سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت بین المللی خلخال دشت نزدیک به دو سال حمایت کافی و لازم را از این تیم داشت و لی دربهار امسال به لحاظ یک سری مشکلات از هدایت این تیم باز ماند و نخبه های ورزشی این تیم فوتبال لیگ دسته دو سرگردان مانده اند.

اکنون دیگر از خبری از مسابقات این تیم در هیچ جا نیست و جامعه ورزشی خلخال با اظهار نگرانی از این موضوع خواستار رسیدگی مسئولین ذیربط ورزشی به این موضوع هستند.

برای پیداکردن جوابی برای این بلاتکلیفی گفتگوی تلفنی با رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال انجام شد و ناشر رضایی رئیس اداره ورزش وجوانان از تشکیل جلسات از دو هفته گذشته برای تعیین تکلیف این تیم خبر داد .

رضایی گفت: ما نیز به لحاظ این که مجری ورزش در شهرستان هستیم از این وضع ناراحت و نگران هستیم و برای پیدا کردن سرمایه گذار بخش خصوصی و اسپانسر برای این تیم همچنان تلاش ها ادامه دارد.

به گزارش ازناو ، بر اساس منابع آگاهی خبری برای اداره اولیه این تیم که در لیگ دسته دو جای گرفته بیش از نیم میلیارد تومان لازم است که تاکنون تا امروز که دهم مرداد ماه است کسی حاضر به خریداری این تیم نشده است.

البته شرکت بین المللی خلخال دشت نیز که امتیاز تیم خلخال دشت از آن آن شرکت است قصد فروش امتیاز این تیم را دارد.

ما منتظر حرکت مسئولین شهرستان در احیای دوباره تیم های فوتبال شهرستان خلخال خواهیم ماند.

البته تیم نیروجوان خلخال نیز در لیگ دسته سه کشور جای گرفته و ما در خبرهای بعدی از وضعیت این تیم هم گزارش به خدمت مخاطبان سایت ازناو ارائه خواهیم کرد.

ارسال نظرات