خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

سیره شهدا بعنوان باور ایمانی باید در جامعه نهادینه شود

دکتر حسن صادقلو شهدا را جوهره تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود : امروز روح و سیره شهدای گرانقدر باید بعنوان یک باور ایمانی در جامعه نهادینه و ترویج شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۹۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ استاندار گلستان در جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان اظهار کرد :آنچه شهیدان برای انقلاب اسلامی و این سرزمین انجام دادند بسیار ارزشمند است و همه مدیون این عزیزان هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های عضو شورای برگزاری اجلاسیه شهدای استان گفت : باید تلاش کرد شخصیت بزرگ شهدای ما به تاریخی ماندگار برای مردم بویژه نسل جوان جامعه تبدیل شود.
دکتر صادقلو با بیان اینکه استان گلستان در برگزاری اجلاسیه های شهدا از دیگر استانها عقب تر است افزود: استفاده از تجربیات دیگر استانها در برگزاری کنگره های بزرگ و پویا و دارای پیام های تاثیر گذار در استان ضروری است.
وی با تاکید برمدیریت هزینه ها و استفاده از ظرفیت های جوانان ، دانشگاهیان و ایثارگران در برگزاری اجلاسیه گفت : این کنگره باید به ظرفیتی ماندگار در استان تبدیل شود.
به گفته استاندار گلستان تمامی دستگاه های اجرایی استان می توانند در برگزاری این اجلاسیه با رعایت موارد قانونی و از محل اعتبارات فرهنگی خود مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها