خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد؛

اعزام گروه جهادی شهید تابسته دانشجویان شاهرودي به روستای کرنگ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: گروه جهادی شهید تابسته دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به اردوی جهادی در روستای کرنگ بخش کالپوش میامی اعزام شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۲۹۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
محمد جلیلی در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: گروه جهادی شهید تابسته از پایگاه بسیج امام علی(ع) حوزه شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به روستای کرنگ منطقه کالپوش شهرستان میامی جهت برنامه اردوهای جهادی اعزام شد.

وي افزود: با برنامه ریزی انجام شده و با استقبال چشمگیر دانشجویان تا پایان شهریورماه اردوهای جهادی با توجه به زمانبندی و نیازسنجی روستاهای محروم منطقه کالپوش ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود بيان كرد: اردوهای جهادی گامی برای سازندگی ایران اسلامی و خودسازی دانشجویان و کمک به محرومان و مستضعفان و قرار گرفتن در شرایط خدمت رسانی است و الحمدالله استقبال دانشجویان از برگزاری اردوها بسیار خوب است.

در مراسم بدرقه این دانشجویان مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی شاهرود از مسجد دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند، 30 نفر از جهادگران بسیجی پسر به مدت ده روز به منظور انجام امور در عرصه های پزشکی، فرهنگی،علمی، ورزشی اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها