خبرگزاري بسيج: نجاتگران جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در سه روز گذشته با انجام 13 فقره عملیات امدادی به 50 حادثه دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۰۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

چهار فقره امدادرسانی به واژگونی خودروها و موتورسیکلت

نجاتگران شهرهای اسکو، سراب و میانه طی امروز و سه روز گذشته به چهار فقره واژگونی خودروها و موتور سیکلت امدادرسانی کردند.

این واژگونیها شامل واژگونی موتور سیکلت در روستای تاریخی کندوان ارتفاعات ارشد چمنی، واژگونی نیسان در کیلومتر 20سراب – اردبیل، واژگونی پراید در محور سرچم – اردبیل سه راهی روستای قره بلاغ و واژگونی سمند در کیلومتر87 جاده تبریز- ارومیه بودند که در این واژگونیها در مجموع شش تن حادثه دیده بودند که از سوي نجاتگران امدادرسانی شد.

پنج فقره برخورد خودروها با همدیگر

نجاتگران شهرهای اسکو، بستان آباد و تبریز به پنج فقره برخورد خودروها با همدیگر در محورهای مواصلاتی اتوبان پیامبر اعظم عوارضی تبریز(برخورد پیکان با گاردریل)، برخوردزنجیره ای پژو پارس، پراید و سمند در کیلومتر60جاده تبریز- ارومیه، تصادف خودروی سمند با تریلر در ورودی جاده قدیم باسمنج، برخورد نیسان با آردی در تونل شیبلی و تصادف پژو405با تریلر در محور تبریز- ارومیه امدادرسانی کردند.

در این حوادث 17 تن از سرنشینان حادثه دیده بودند که متاسفانه يك تن از سرنشینان سمند که با تریلر در محور باسمنج تصادف کرده بود، فوت كرده و يك تن دیگر كه در حادثه اتوبان پیامبر اعظم عوارضی تبریز زخمی شده بود توسط نجاتگران پست موقتعوارضی تبریز به بیمارستان منتقل شد.

حادثه آتش سوزی در مقصودلو از توابع هریس

همچنین نجاتگران پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر هریس پنجشنبه گذشته به آتش سوزی خرمن در روستای مقصودلو از توابع هریس امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به حوادث کوهستان و دریایی

نجاتگران شهرهای مرند، تبریز، میانهو جلفا طی روزهای گذشته به چهار فقره حوادث کوهستان و سد امدادرسانی کردند.

این حوادث شامل گیر کردن یک تن در صخره کوهستان عریان تپه واقع در روستای قره گوز از توابع مرند، افت فشار خون وبی حالی فردی با سابقه بیماری در کوهستان عون بن علی، غرق شدگی در رودخانه ارس و سقوط یک تن به دره ای در کنار سد آیدوغموش میانه بود که در دم فوت کرده بود.

ارسال نظرات