مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد:

۷۲۳ کلاس درس در استان یزد بازسازی شد‌

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با بیان اینکه ۷۲۳ کلاس درس در یزد بازسازی شد، گفت: هنوز تعدادی بخاری نفتی استاندارد در مدارس وجود دارد که تا دو سال آینده آن‌ها هم جمع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۰۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حمیدرضا محمدی ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد، با بیان اینکه مهمترین طرح اداره، طبق برنامه چهارم توسعه، بازسازی مدارس فرسوده و مقاوم‌سازی مدارس بدون استحکام است، اظهار داشت: طبق این قانون، تعداد 927 کلاس در بحث تخریب و بازسازی مدارس سهیمه یزد بود که تاکنون 723 کلاس بازسازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با بیان اینکه حدود 14 پروژه نیمه‌تمام در دست اقدام داریم، گفت: در بحث اجرای مقاوم‌سازی مدارس بدون استحکام، 3 هزار و 62 کلاس درس برای استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 333 کلاس باقی مانده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که تقریباً دو سال در یزد در حال انجام است، بحث استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاس‌های درس است.

محمدی افزود: در ابتدای کار به صورت اورژانسی یک سری بخاری برقی در اختیار مدارس قرار گرفت و بعد از آن اقدام به اصلاح سیستم و ساخت موتورخانه در مدارس کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد بیان کرد: الان تعدادی بخاری نفتی استاندارد در مدارس در حال استفاده است اما هدف این است که این بخاری‌ها هم در دو سال آینده از سیستم مدارس استان حذف شود.

وی در ارتباط با برنامه‌های امسال این اداره‌کل گفت: اجرای پروژه‌های جدید آموزش و پرورش و تکمیل پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت، تکمیل سالن‌های ورزشی مدارس دخترانه، برقراری عدالت آموزشی، توسعه فضاهای آموزشی با افزایش سهم مشارکت خیران از جمله این برنامه‌ها است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار