نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۱۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  افزود: به آتش کشیدن منزل خانواده ای بی دفاع و سوزاندن کودکان، اوج ددمنشی و وحشیگری رژیم صهیونیستی است که خشم انزجار جامعه بین المللی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در نوار غزه دست به جنایات فجیع و غیرانسانی نظیر کشتار کودکان و زنان بی گناه می زنند که این اقدامات قلب هر انسان آزاده را جریحه دار می کند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: حقوق مردم فلسطین بارها از سوی رژیم اشغالگر اسراییل نقض شده و مدعیان حقوق بشر در سازمان ملل و اتحادیه اروپا در برابر این اقدامات بی شرمانه سکوت کرده اند.

وی بیان کرد: صهیونیست ها همواره علیه مردم بی دفاع فلسطین، سیاست تهاجمی داشته اند و اقدام های این رژیم در زمره فجیع ترین جرایم جنگی جهان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، سکوت حاکمان کشورهای مسلمان منطقه در برابر جنایت های اسراییل را لکه ننگ دانست و گفت: ملت های مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت های مالی و معنوی خود از مردم مظلوم فلسطین به خصوص مردم بی دفاع غزه حمایت کرده و اجازه جسارت بیشتر در درنده خویی را به اسراییل ندهند.

وی گفت: حمایت از مسلمانان جهان رویکرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت مومن و موحد ایران همواره به این عمل خداپسندانه افتخار می کنند.

شهرک نشینان صهیونیست بامداد جمعه یک خانه فلسطینی را در روستای دوما در نزدیک شهر نابلس به آتش کشیدند که بر اثر آن یک کودک شیرخواره زنده در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و چهار عضو دیگر این خانواده نیز دچار سوختگی شدند.
ارسال نظرات