رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه های آزاد استان اردبیل از حمایت تسهیلاتی این مرکز علمی از اجرای طرح های توجیه دار علمی و اقتصادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۴۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دکتر محمد ضعیفی زاده، در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان در مشگین شهر با بیان اهمیت واحدهای پژوهش و فناوری در تولید علم گفت: بر اساس مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای چنین طرح هایی یک میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات در اختیار مجری و یا مجریان طرح قرار می گیرد.

او همچنین با اشاره به قابلیت های مناطق مختلف استان افزود: تحقیق ، تولید و توسعه بذر هیبریدی در دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد ، گیاهان دارویی در خلخال ؛ دامپزشکی و شیلات در مشگین شهر و کانی و معدن در شهرستان گرمی از جمله طرح های اولویت دار در دانشگاه های آزاد مناطق یاد شده می باشد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دانشگاه های آزاد استان با شهرک های صنعتی از تصویب کلیات تاسیس مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد انگوت خبر داد.

در این جلسه بر لزوم تلاش مسئولان استانی برای توسعه مراکز آموزش عالی و ارائه راهکارهای لازم برای جذب دانشجویان خارجی تاکید شد.

ارسال نظرات