معاون فرماندار خلخال گفت: محدوده راهداری این شهرستان در مسیر راه های ارتباطی داخل حوزه استحفاظی استان گیلان افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۵۴۹۳۶۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جابر قربان زاده، در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: طرح افزایش محدوده راهداری خلخال در مسیر راه های منتهی به استان گیلان از جمله راه خلخال به پونل و خلخال به اسالم با هدف ارائه خدمات راهداری بهتر از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد شده که پس از طی مراحل قانونی این طرح در آینده عملیاتی می شود.

وی با اشاره به این که بیش از 70 درصد راه های خلخال به گیلان در حوزه استحفاظی استان گیلان واقع شده گفت: تا زمانی که حوزه راهداری خلخال افزایش نیافته راهداری و ارائه خدمات راهداری مناسب به مسافران از سوی راهداران خلخال در حوزه استحفاظی استان گیلان غیرممکن است.

قربان زاده اظهار کرد: پیشنهاد شورای ترافیک خلخال که خواسته بیشتر مردم این شهرستان است افزایش محدوده راهداری خلخال در جاده خلخال به پونل تا گردنه زندانه و انتهای منطقه برف و بهمن گیر این مسیر کوهستانی برای پیشگیری از مسدود شدن راه در فصل سرما است.

او گفت: به دلیل بی رغبتی مسئولان استان گیلان به رسیدگی به مشکلات راه های ازتباطی خلخال با این استان بخش زیادی از راه های خلخال به اسالم و خلخال به پونل که در داخل حوزه استحفاظی این استان واقع شده فاقد آسفالت مناسب و یا تابلوهای راهنمایی رانندگان و مسافران جاده است.

وی با بیان این که خیابان مرکزی شهر خلخال فاقد پارکینگ عمومی بوده و نبود پارکینگ موجب بروز ترافیک های سنگین و راه بندان در خیابان امام خمینی (ره) این شهر می شود خواستار اقدام لازم از سوی شهرداری خلخال برای احداث پارکینگ از سوی شهرداری و یا استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی شد.

ارسال نظرات